Øm i eggstokkområdet

Rugrat

Glad i forumet
Er det noen som opplever å være skikkelig øm, på grensa til å ha vondt i ene eggstokken? Er 13+0 Idag, og våknet til det. Er ømt og vondt å presse og ta på. Har også litt småvondt i underlivet. Er ikke samme som ligamentsmertene jeg har opplevd hele veien. Ubehagelig å ha på bukser, kjennes hoven ut. Noen? <3
 
Kan legge til at smertene kun er i høyre eggstokk, babys hjertelyd finner jeg alltid mot venstre side. Sjekket senest idag..:)
 
Jeg må helt ærlig innrømme at jeg hadde ikke visst om det hadde vært eggstokk eller noe annet :(
 
Nei altså, ikke jeg heller, derfor jeg skrev eggstokk-område på overskriften. Er lokalisert der jeg kjenner det under eggløsning. Kjennes egentlig litt ut som når jeg hadde cyster også når jeg tenker meg om..:)
 
Hvordan går det? Jeg kan prøve å si som mannen... er du sikker på at du ikke må på do? :woot: (ja han er teit)

Kanskje det har noe med syklus å gjøre? Håper det roer seg ihvertfall!
 
Hei igjen. Fortsatt smerter i samme område, vondt å ta på og ubehagelig hele tiden. Har idag kommet brun utflod.. ligger flatt og venter på at legevakt skal ringe meg tilbake, ringte for to timer siden. Stresser fælt :(
Finner hjertelyd..
 
Uff det høres ikke noe særlig ut. Blir du beroliget av hjertelyden i det minste?
 
Ja jeg blir jo det. Men er nervøs for at kroppen min ikke klarer svangerskapet, selv om det er litt tidlig å bekymre seg for det. Har blitt konisert tidligere og skal følges opp for måling av livmorhals, men ikke før om noen uker. Skal jo ikke være for tungt allerede liksom. Men jeg krysser fingrene for at det er noe relatert til baby <3
 
Back
Topp