Øm i beina

Luus

Glad i forumet
Augustmødrene 2014
Jeg er så sinnsykt øm i beina i dag. Kjenner det spesielt godt i lårene. Stråler liksom nedover...

Har dere det sånn? Er det en form for nedpress?

Lurer på om jeg kjente det en del i lårene når jeg hadde rier med storebror, derfor tenker jeg på dette med nedpress...


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Jeg er sånn og har vært det leenge.. Men hos meg er det bekkenløsning som gjør det. Ikke noe behagelig!

Får tro du ikke får det noe mer :)

Sent from my Nexus 4 using BV Forum mobile app
 
Æ kjenne det samme sjøl, men ane itj ka d kainn værra....:rolleyes: Gjekk 2 mil i går,så kainn værra derfor:p
 
Høres ut som bekkenløsning.. :p


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Tja...kan være det er meldt seg litt bekkensmerter nå på slutten. Gangsperr er det hvertfall ikke!

Tror jeg bare er høygravid :p


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Har det sånn jeg også, er nok bekkenet her. Har også vondt i lysken når jeg har sittet for lenge.
 
Kjente det hele gårsdagen, etter den strabasiøse gåturen til og fra barnehagen (sikkert under 2 km tilsammen) :p


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Jeg er skikkelig øm i låra, men det er ikke nedpress, da lille ligger i seteleie. Tenker det har med bekkenløsning å gjøre, samt at musklaturen begynner å bli sliten av tyngdepunksforskyvningen, og blodtilførselen er litt skralere pga. alt trykket fra livmor og baby. :)

Klarer ikke gå langt før det liksom streiker litt; som om musklene ikke får nok oksygen og jeg begynner å gå som en and. Har også en del smerter i form av ømhet og verkning når jeg sitter på rompa.
 
Ja, skal bli godt å snart føle seg litt lettere til bens :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Back
Topp