Øm eggstokk og mulig festeblødning?

T

Teddy

Guest
Hei alle sammen!

Nå sitter jeg her og blir snart gal… i går opplevde jeg en bitteliten blødning, litt blod på papir ved dobesøk. Avtok utover dagen- nå ingenting.

Fikk en ganske sterk smerte i høyre eggstokk i går, kjente liksom godt hvor den var for å si det slik!

Nå har jeg en slags støl følelse i eggstokken og en stølhetsfølelse i lyske på høyre side.

Vi har snart prøvd i to år, jeg blir så oppgitt over at det ikke går vår vei :(

Er ca 11 dager dpo, aksjer ble lagt inn i fleng i den fruktbare perioden. Hvite tester de siste dagene, selvfølgelig- selv om streksynet mitt trodde det var noe der i dag tidlig.. uff.

Flere som har hatt det slik? Orker ikke TR kjenner jeg

Hilsen meg

Da kom det litt brunt i trusa og litt oransje-aktig ved tørk..
Ser vel ikke så positivt på ting nå.

Tok en test tidligere på formiddagen i dag, cb tidligtest- negativ men etter 20-30 min svakt positiv…. Er vel bare ikke gravid rett og slett.

Håper noen der ute kan svare meg <3

Min første tanke er om du er sikker på EL tidspunkt, eller om du kan ha fått sår ifb aksjelegging?

Håper for deg at det er en festeblødning ☺️

Et befruktet egg vil feste seg alt mellom 6dpo til 12 dpo. Hvis det er en festeblødning du opplever nå så vil det såfall ta et par dager før hcg nivået gir utslag på en graviditetstest :D lykke til!

Min første tanke er om du er sikker på EL tidspunkt, eller om du kan ha fått sår ifb aksjelegging?

Håper for deg at det er en festeblødning ☺️
Det kan jo være, men da burde jeg kanskje blødd før også? Tusen takk, jeg håper også <3

Et befruktet egg vil feste seg alt mellom 6dpo til 12 dpo. Hvis det er en festeblødning du opplever nå så vil det såfall ta et par dager før hcg nivået gir utslag på en graviditetstest :D lykke til!
Blir så ufattelig utålmodig og nervøs av dette! Har fortsatt øm eggstokk og lyske-smerten er der fortsatt… ingen mensmurring! :) det blir virkelig noen (forhåpentligvis) spennende dager fremover :)

Tusen tusen takk snille deg!

Da er det litt mer blod… kommer litt i do og litt på papiret. Ellers lite i truseinnlegget. Fant en tråd om at det kan oppleves som en «minimessen» for noen, med murringer og alt.. meeeeen, jeg mister nesten helt motet nå :( aldri hatt slike eggstokk-smerter før TR..

Da er det litt mer blod… kommer litt i do og litt på papiret. Ellers lite i truseinnlegget. Fant en tråd om at det kan oppleves som en «minimessen» for noen, med murringer og alt.. meeeeen, jeg mister nesten helt motet nå :( aldri hatt slike eggstokk-smerter før TR..
Minimensen skulle det være, hehe!

Back
Topp