Øm brystvorte

Lillemoren*

Betatt av forumet
Junilykke 2020 ♡
Har de siste dagene hatt veldig øm brystvorte på ene brystet. Vondt å ha på klær, dusje og å være borti om natten :(
Noen andre som har det sånn? Vet jo at det er mye forandring i dette området, men merkelig at det bare er den ene som er vond?! :confused:
Er 30 uker i morgen..
 
Jeg har det akkurat likt, kun i den ene. Ikke godt :( Jeg er 29+0 idag.
 
Jeg har det akkurat likt, kun i den ene. Ikke godt :( Jeg er 29+0 idag.

Merkelig, føler nesten det er noe som er betent. Husker å ha hatt noe lignende før, men det har vært i forbindelse med amming, og da har det lindret å få sugd ut litt melk. Men det blir litt verre nå :joyful:
 
Jeg har det likens og tenkte å ta d opp med jordmor. Begge er ømme men den ene er forferdelig vond.. føles ut som en begynnende brystbetennelse ja:/ men det er vell bare de hormonelle forandringene ?
 
Jeg har det likens og tenkte å ta d opp med jordmor. Begge er ømme men den ene er forferdelig vond.. føles ut som en begynnende brystbetennelse ja:/ men det er vell bare de hormonelle forandringene ?
Ja, det er sikkert bare noe hormonelt.. Du får gi meg en lyd om jordmor mener at det kan være noe annet.. Er en mnd til jeg skal på kontroll igjen, så håper det er bedre igjen før den tid ;)
 
Back
Topp