Ølsmaking med jobb 14.Mars

julina

Betatt av forumet
Trenger litt lyvehjelp.

* Jeg er en ØL-jente. Har jobbet som bartender og liker å kose meg
* Jeg måtte gå hjem tidelig sist vi var uten med alle på jobb da jeg hadde problem med barnevakt.
* Nå på fredag som var var jeg i Oslo på forhandlermøte med jobb. Da "gikk jeg på pencilin" pga bronkitt (noe jeg hadde sist uke). Og kunne derfor ikke røre alkohol og la meg tidelig.

Jeg er 10 uker den dagen.
Vi har planlagt å si det til foreldrene våre uken etterpå, siden pappa jobber offshore og kommer hjem da.

Så.
Hva hadde dere brukt som unnskyldning? ;)
 
Du kan jo evt. bruke faren din som unnskyldning. Hvis de ikke vet når han kommer, så kan du jo si at du skal til han dagen etterpå på lunsj e.l. :) Helt legit grunn til å ikke drikke, synes nå jeg. :)

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
 
Jeg har et liknende problem rundt samme tid, og jeg har rett og slett meldt avbud. Jeg er alt for dårlig til å ljuge, så jeg finner heller på noe annet :p
 
Takk for svar! vanskelig situasjon. Jeg vurderer om jeg skal skylde på barnevakt igjen siden samboeren min er på reise med jobben sin. Problemet mitt er jo at det er vanskelig å snike seg unna da vi skal ha personalmøte først, og det er obligatorisk.

Gleder meg til de magiske 12 ;) dette er litt stress.
 
Si du er begynt på lavkarbo? :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ville skyldt på at du kun hadde barnevakt så du fikk være med på personal møte, men ikke videre. Ev vært plutselig spysjuk;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Var i Barcelona med jobben sist jeg var gravid, var fem uker på vei. Sa egentlig bare at jeg ikke hadde lyst på alkohol:) gikk bra:) men er nok en litt annen situasjon


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Masse gode forslag her. Det slo meg plutselig i dag at jeg kan lyve på meg en bursdagsfest :p
Jeg er nemlig bedt i 30års dag til naboen dagen etterpå, og kommer ikke til å gå der. Men kan si at denne er på fredagen ;)
 
Masse gode forslag her. Det slo meg plutselig i dag at jeg kan lyve på meg en bursdagsfest :p
Jeg er nemlig bedt i 30års dag til naboen dagen etterpå, og kommer ikke til å gå der. Men kan si at denne er på fredagen ;)

Lurt! :) er ikke så god på å finne gode unnskyldninger... :p
 
Du kan si at du har kasta opp i flere dager, og at du rett og slett ikke orker det. At du bare har ligget på sofaen, for det er alt du gjør :)

Pleie som regel og funke for meg!:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Off lyving er noe dritt:p nå presterer jo gutta som jobber på gulvet hos oss å ville flytte dagen siden jeg "skal i 30årsdag". Haha noooo...
 
Back
Topp