Ølgjær tabletter?

Snoopy!

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Noen som har erfaring med å ta dette under graviditeten? :) Har jo ikke mer hår igjen snart, og værre skal det vel bli når amminga skal begynne. :(
 
Håravfall? Snakka med legen om det? Kanskje du har b-vitmainmangel?

ikke mista noe hår her..
 
Håravfall? Snakka med legen om det? Kanskje du har b-vitmainmangel?

ikke mista noe hår her..
Mister mye hår ja. Ølgjær er bvitamin. Har ikke snakket med legen om det, burde kanskje gjort det. Tar multivitaminer som inneholder b-vitaminer av flere slag. Men vet ikke om noen av dem skal være bra for håret.
 
Jernmangel kan visst også føre til hårtap.. Sikkert lurt å ta en blodprøve for å sjekke om du mangler noe :)
 
Jeg er akkurat lik, mangler ingenting. Kun hormonelt. Håret faller av jevnt og det har det gjort siden juni.. Fått sånne fjon i pannepartiet :p og jeg tar dobbel dose b-vit, prøvd kurer, nioxin shampo og hårbunnsbehandling.. Men siden hormonene styrer det hele så hjelper ikke noe...
 
Håret mitt lever sitt eget liv om dagen..ingenting fungerer.. Og finner jeg en sjampo/balsam som blir bra en uke er det helt motsatt ett par uker etterpå :/ det samme gjelder huden min..så vil tro det er hormonelt, men sikkert greit å sjekke om du mangler noe uansett :)
 
Jeg er akkurat lik, mangler ingenting. Kun hormonelt. Håret faller av jevnt og det har det gjort siden juni.. Fått sånne fjon i pannepartiet :p og jeg tar dobbel dose b-vit, prøvd kurer, nioxin shampo og hårbunnsbehandling.. Men siden hormonene styrer det hele så hjelper ikke noe...
Ikke gøy altså! Hadde du et barn fra før? I så fall, var det slik i sist svangerskap også? Og hva med etter fødsel?

Høres ut som du har gjort alt du kan gjøre da iallefall.
 
Håret mitt lever sitt eget liv om dagen..ingenting fungerer.. Og finner jeg en sjampo/balsam som blir bra en uke er det helt motsatt ett par uker etterpå :/ det samme gjelder huden min..så vil tro det er hormonelt, men sikkert greit å sjekke om du mangler noe uansett :)
Veldig forskjell altså. Noen sier jo hår, hud og negler blir kjempe sterke og flotte i svangerskapet. Huden min er bedre nå enn før jeg ble gravid, så det er litt fint da. :) Får skjekke opp med lege eller jordmor neste gang ja. :)
 
Ikke gøy altså! Hadde du et barn fra før? I så fall, var det slik i sist svangerskap også? Og hva med etter fødsel?

Høres ut som du har gjort alt du kan gjøre da iallefall.
Jeg hadde det ikke sånn sist, da mista jeg ikke noe da jeg var gravid, 3 mnd etter fødsel begynte det for fullt da.. Håper det ikke fortsetter så ille etter babyen er født, da har jeg ikke noe igjen! :/
 
Jeg hadde det ikke sånn sist, da mista jeg ikke noe da jeg var gravid, 3 mnd etter fødsel begynte det for fullt da.. Håper det ikke fortsetter så ille etter babyen er født, da har jeg ikke noe igjen! :/
Skjønner. Håper ikke det jeg heller. :/
 
Huffda.. Jeg vet faktisk ikke hvordan det blir når du tar b vitaminer og så evt tar ølgjær. Det kan kanskje bli for mye av det gode?
Spør legen din hva som kan være best. B vitaminer kan fås flytende og. De brukte jeg på vinterstid før og fikk veldig glansfult hår hvertfall. :)

Selv har jeg ikke røytet nevneverdeig. Det gjorde jeg heller ikke under amming sist. Men hvis jeg ikke husker helt feil så fikk jeg en kort periode hvor jeg røyta masse rett etter ammeslutt. Regner med det var hormonene som forlot kroppen :)
 
Huffda.. Jeg vet faktisk ikke hvordan det blir når du tar b vitaminer og så evt tar ølgjær. Det kan kanskje bli for mye av det gode?
Spør legen din hva som kan være best. B vitaminer kan fås flytende og. De brukte jeg på vinterstid før og fikk veldig glansfult hår hvertfall. :)

Selv har jeg ikke røytet nevneverdeig. Det gjorde jeg heller ikke under amming sist. Men hvis jeg ikke husker helt feil så fikk jeg en kort periode hvor jeg røyta masse rett etter ammeslutt. Regner med det var hormonene som forlot kroppen :)
Ja, skal høre med legen før jeg tar noe iallefall. :) Takk for tips. Så bra at du slapp unna masse røyting ;) Det er irriterende med de hårene over alt! :p
 
Jeg har motsatt effekt. Har aldri røytet så lite som det jeg gjør nå :) Håper du finner ut av det ;)
 
Back
Topp