ØL!!! <3

Javelin

Forelsket i forumet
nei det har ikke rablet for meg ^^
men jeg har fått øldilla! normalt sett er ikke øl en lukt jeg liker da jeg ikke tåler det (får en allergisk reaskjon faktisk, tåler alle andre former for alkohol, kunne drukket en finne under bordet om nødvendig)
men de siste dagene har lukten av øl i aller høyeste grad appellert til meg. Jeg har lengre perioder nå  hvor jeg ikke er så kvalm, da går jeg gjerne tur for å løsne litt på bekkenet og stikker innom venner og kjente. Mange har sommerferie nå og med fineværet som har vært har mange av dem sittet i hagen med en kald øl. Og den lukten har vært himmelsk!

I forgårs var jeg hos en venninne som ammer, så jeg så jo litt rart på henne når hun dro to kalde ut av kjølen og spurte "skal du ha?"

man tilbyr da ikke en man vet at er gravid en øl? og man drikker da ikke øl når man ammer?
joda, alkoholfritt så! nydelig mørke munkholm münchener....mmmmmm!!!!

to mammaer som koste seg i solen der ja ^^
 
Hihi... tenker det var to som kosa seg med alkoholfritt ja. Det har jeg også gjort i selskap der alle andre drakk. Følte meg bittelitt rar der jeg satt med ølglasset mitt og stor mage. Men det var jo så godt! ^^
 
Hehe, har savna øl litt nå i sommer, er ganske glad i det til vanlig :) synes også det er godt med munkholm i sommervarmen nå som jeg er gravid!
 
Aaah, hørtes herlig ut! Den alkoholfrie til Carslberg er såå god!! :)
 
Jeg liker ikke øl, men pleier å  drikke cider og det savner jeg å ta meg nå. heldigvis har jeg dilla på isbiter så det veier opp litt ;-))
 
Det hørtes veldig koselig ut. :)

Jeg er egentlig veldig glad i øl til vanlig, men akkurat nå takler jeg ikke lukten av det whatsoever. Men, men, det går vel over etter at småtten  er født. :)
 
Back
Topp