Økt utflod!

Lilje92

Gift med forumet
Junilykke 2020 ♡
Junibollene 2023
I dag har jeg hatt så sykt økning i utflod sammenlignet med tidligere, har flere ganger måtte gå på do for å sjekke for det kjentes som jeg enten har tisset litt på meg eller fått mensen, men ingen tegn til noen av delene, bare hvit utflod! Noen som har opplevd noe lignende? :wideyed: Er forresten 6+1 i dag.
 
Har hatt økt utflod i alle mine svangerskap, så tror ikke det er noe unormalt så lenge den ikke lukter fælt
 
Samme her, fra ikm har d kommet meg utlod, føles som d «renner» og «er varmt» og en liten frykt for blod. Men så er d bare litt utflod. Takk og pris. Normalt med økt utflod gjennom hele svangerskapet.
 
Her også er det endel mer utflod. Men har vært sånn i de andre svangerskapene mine også. Så jeg føler det er best å bare bruke truseinnlegg.
 
Samme her, fra ikm har d kommet meg utlod, føles som d «renner» og «er varmt» og en liten frykt for blod. Men så er d bare litt utflod. Takk og pris. Normalt med økt utflod gjennom hele svangerskapet.

Godt det er flere som kjenner på det :)
 
Ja, hehe, det er litt slitsomt! Burde vel kanskje ikke bruke det konstant da, lett for at det blir litt tørt og sårt kanskje o_O?
Jeg bruker det ikke når jeg er hjemme. For da kan jeg bare gå å skifte truse. Og lettere å løpe på do for å tørke det vekk når jeg kjenner det kommer. Så er mer når jeg er ute blant folk :oops:;)
 
Ja samme her, føles som om det renner til tider. Alltid like nervøs for å sjekke om det er blod eller hva. Hjemme bytter jeg bare truse stadig vekk. Får nok begynne med truseinnlegg.
 
Mye utflod her også. Tror hele tiden det er blod, føles som det renner. Men tydeligvis veldig normalt så vi får trøste oss med det :p
 
Back
Topp