Økt utflod

Mamsi91

Elsker forumet
Sommerfuglene 2017
Flere som merker økt slimete utflod fra uke 32-33? Skrev et lignende innlegg angående slimpropp for en ukes tid siden, men denne slimete utfloden har egentlig bare fortsatt. Inni mellom er utfloden tynn og vanlig, men noen ganger er den mer slimete og litt tykkere hvit. Er dette normalt i disse ukene? Er så redd for at det er modning på gang og at han kommer snart. Er 33+0, og føler magen også har sunket :eek:
 
Jeg har av og på fra rundt uke 20 hatt skikkelig slimete utflod! Er nå 32+1 og har tatt meg i å tenke flere ganger om det er slimproppen som kommer nå! [emoji85] Men jordmor mener det kommer av økt mengde hormoner da Så da har jeg bare slått meg til ro med det.
 
Nja ikke merka stort, bare litt mere utflod enn til vanlig. Er vel hormonene som gjør det. Uke 35+2 idag [emoji108][emoji16]
 
Hos meg er det også økt utflod. Men veldig forskjellig konsistens. Plutselig er det vannete, så er det slimete, og så helt hvitt. Men tror det er vanlig med mer utflod og også endret konsistens de siste ukene. :)
 
Flere som merker økt slimete utflod fra uke 32-33? Skrev et lignende innlegg angående slimpropp for en ukes tid siden, men denne slimete utfloden har egentlig bare fortsatt. Inni mellom er utfloden tynn og vanlig, men noen ganger er den mer slimete og litt tykkere hvit. Er dette normalt i disse ukene? Er så redd for at det er modning på gang og at han kommer snart. Er 33+0, og føler magen også har sunket :eek:

Jeg har det også sånn, rennende, slimete og hvitt.. jeg er i uke 32+6! Har hatt det slik i de andre svangerskapene også så det er ganske normalt! Masse hormoner på gang [emoji6]
 
  • Liker
Reactions: CH_
Godt å høre! Blir litt bekymret så deilig å høre at det er helt normalt [emoji173]️
signerer denne :) hadde det forrige gang og har det nå (34+1).. gikk også rundt med forkortet livmorhals til 1.5-2 cm og 2-3 cm åpning fra uke 34 sist gang, men fødte ikke dør uke 39 [emoji4] modning kan ta laaaaang tid [emoji6] [emoji106]
 
  • Liker
Reactions: CH_
Hær har det skikkelig flommet i det siste. Kommer masse plutselig. Når jeg ikke har vært hjemme har jeg brettet dopapir og lagt i trusa (synes bind blir så tett). Vært ulike konsistenser. Fikk en stor slimete blank klump ut her om dagen. Tenkte at det kunne være slimproppen. Er vell bare å vente å se. 35+4 nå.
 
Back
Topp