Økt utflod

Border

Elsker forumet
Assistert-jentene
Julimammaer 2016
Julibarna 2019
Ekkelt tema, men må spørre! Føler jeg har fått økt utflod i det siste, men spesielt i dag! Trusa er nesten helt våt og lukter litt "surt"? Vanskelig å se farge siden trusa er svart. Bør jeg ringe føden eller er det helt vanlig?:)
Er forresten 26+3
Hilsen førstegangs :p
 
Det er veldig vanlig :) Jeg har hatt kjempemye utflod denne gangen. Skifter truseinnlegg 2-3 ganger om dagen, og om morgenen kan det hende det renner nedover låret om jeg ikke har truse på :wtf:
 
Det er veldig vanlig :) Jeg har hatt kjempemye utflod denne gangen. Skifter truseinnlegg 2-3 ganger om dagen, og om morgenen kan det hende det renner nedover låret om jeg ikke har truse på :wtf:
Såpass ja! Haha er ikke helt der, men godt å høre at det er vanlig!:)
Skal vel ganske mye utflod for at det er vannet som har gått?
 
ganske mye her også...

Forstervann skal visstnok lukte litt søtlig så lukter det litt surt så er det neppe det. Invister i noen truseinnlegg, de er gullverdt her :p
 
Såpass ja! Haha er ikke helt der, men godt å høre at det er vanlig!:)
Skal vel ganske mye utflod for at det er vannet som har gått?

Begge mine tidligere fødsler har startet med vannavgang, å du merker det ganske godt ja :)
Men du kan jo ta det opp med jordmor neste gang du er der. Her anbefalte hun naturell yoghurt der nede ;)
 
Kjenner meg godt igjen her :p Må bruke truseinnlegg hver dag. Fødselen min startet også med vannavgang sist, og det går ikke an å ta feil av det :)
 
Økt utflod her også, jeg lakk fostervann sist, men det har en mye tynnere konsistens enn utflod og lukter søtlig. Man kan ikke ta feil :)
 
Jeg har nå i mange mange uker hatt vannete utflod som lukter surt. Har tatt det opp både hos jordmor og lege og de sier det er vanlig. Her har jeg lagt på meg en del og blitt utrolig varm i tillegg så mistenker at jeg svetter veldig mellom lårene og:rolleyes: så tror det er litt begge deler her hvertfall.
 
Godt å høre at det er så vanlig! Kanskje jeg tisser litt på meg?:p haha Får ta det opp med jordmor neste gang :)
 
Bruker ikke å lukte søtt nei, det villr jeg ha fått sjekket da fostervann kan lukte søtt..
Trudde det var vanlig siden jeg har hatt det så lenge. Livmormunnen og halsen er helt lukket.. Har det noe å si? Men skal høre med jordmor og overlegen neste torsdag :) takk
 
Trudde det var vanlig siden jeg har hatt det så lenge. Livmormunnen og halsen er helt lukket.. Har det noe å si? Men skal høre med jordmor og overlegen neste torsdag :) takk
Dersom det er lukket så er det sikkert ikke det.. Men hør med jm neste uke uansett.
 
Back
Topp