Økt uønsket hårvekst?

Rog90

Glad i forumet
Andre som opplever dette? Synes jeg har fått mye mer på lår og magen (heldigvis lyse,men lite trivelig likevel)
 
Fant et langt, svart, stivt hår under haka!!! Håper det ble med det ene. Freaker ut. Men ellers.. Mjæ. Egentlig ikke. *bank i bordet*
 
Har fått på magen jeg også :/ men som du; heldigvis lyse men merkbart til sin grad! Håper det ikke dukker opp fler plasser fremover :)
 
Fant et langt, svart, stivt hår under haka!!! Håper det ble med det ene. Freaker ut. Men ellers.. Mjæ. Egentlig ikke. *bank i bordet*
Med aldreren (lenge før jeg ble gravid) har jeg også fått et svart stivt hår et par steder som jeg konstant driver å napper ut. Så det er nok ikke til å unngå uansett. Har ikke fått mer svarte hår etter graviditeten, men masse lange «dun» på lårene...har tidligere følt meg vel på stranda med kun barberte legger, men ser ut til jeg må begynne med lårene også...blerk...
 
Magen min har også fått litt mer hår. Må vel være pga graviditeten da.
 
Samme her, på magen. :)fikk det samme ved de andre graviditeten og, heldigvis forsvinner det igjen :)
 
Jeg synes jeg har fått økt hårvekst overalt unntatt på hodet jeg da :p På magen også, som jeg ser mange andre har. Håper det roer seg etterhvert og at det forsvinner helt etter fødsel :)
 
Back
Topp