Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Slik er det her også, men det begynner så smått å gå over. Spiste for første gang en full posjon (dog liten) middag i går. Kryss i taketNei.. Jeg føler meg mett konstant egentlig. Kjenner sjeldent at jeg er sulten, og hvis jeg spiser er det lite jeg klarer før jeg føler meg stappmett..
Termin 12.februar med første frøet![]()
Godt det ikke bare er megSlik er det her også, men det begynner så smått å gå over. Spiste for første gang en full posjon (dog liten) middag i går. Kryss i taketMen før gikk jeg i 4-5 timer etter litt mat før jeg ble sulten igjen, ikke nå lenger...
Jepp. 250-300 ekstra (ca en brødskive og en frukt). Ca 400-450 ekstra i tredje trimester.Jeg har også økt sultfølelse! Orker ikke så mye på en gang, men blir sulten igjen etter et par timer bareMener å huske at jeg leste det er ca 300 kcal mer kroppen trenger (men nå er ikke hukommelsen min helt til å stole på for tiden, altså
), så da er det ikke så mye mer kroppen egentlig trenger
Men litt
- Flittig bruker av app'en![]()
Kjenner meg veldig godt igjen!! Veldig dårlig matlyst, å d må ikke være fet mat o.l..Nei.. Jeg føler meg mett konstant egentlig. Kjenner sjeldent at jeg er sulten, og hvis jeg spiser er det lite jeg klarer før jeg føler meg stappmett..
Termin 12.februar med første frøet![]()
Her er det faktisk litt motsatt
Har mindre appetitt nå enn hva jeg hadde di 3 første mndene. Så nå spiser jeg en goood del mindre
Huff, ja, syns jeg er sulten HELE tiden!spiser, så går det en time eller to så er jeg skikkelig skrubbsulten igjen, helt sykt! Og vet jo at kroppen ikke trenger så mye mat, så skjønner ikke hvorfor magen driver og romler og skriker etter mat
16.02.14 <3