Økt smerte i bekken, mindre søvn, mer kvalm, menssmerter uke 25

Lotta915

Glad i forumet
Jeg har lenge slitt med sterke, vonde kynnere og kraftig bekkenløsning. På mange måter har det gått seg til med å gjøre alt man skal gjøre når dette er ille.
De siste 3-4 dagene har jeg følt et veldig sterkt press på bekkenet og alt av smerter har blitt verre. Det er konstant vondt i bekkenet når ligger helt stille så jeg sover veldig dårlig/lite om natten. Disse 4 dagene har jeg også menssmerter av og på gjennom dagen og natten. Jeg tenkte først at det var voksesmerter, men nå er jeg mer skeptisk. Jeg er veldig trøtt, men jeg klarer ikke finne søvnen. I tillegg er jeg veldig kvalm igjen nå om dagen.
For hver dag som går nå så blir alt dette verre!

Dette er mitt andre barn og jeg er 25 uker på vei. Burde jeg ringe føden om dette eller er det helt vanlige ting som skjer? Baby er veldig aktiv døgnet rundt, om det har noe å si.
 
Bekkensmerter er jo dessverre vanlig men menstruasjonssmerter som kommer og går skal man ikke ha . Det kan være premature rier. Jeg ville tatt en telefon til føden bare for å være sikker jeg :smug: Gjør jo ingen skade!
 
Bekkensmerter er jo dessverre vanlig men menstruasjonssmerter som kommer og går skal man ikke ha . Det kan være premature rier. Jeg ville tatt en telefon til føden bare for å være sikker jeg :smug: Gjør jo ingen skade!
Jeg antok at menssmerter var voksesmerter på en måte? Det kommer og går i varierende styrke og lengde til alle døgnets tider. Pga kynnerne jeg har hatt så har jeg vært på tlf med føden tidligere og vært redd for at det skulle starte før.
 
Jeg antok at menssmerter var voksesmerter på en måte? Det kommer og går i varierende styrke og lengde til alle døgnets tider. Pga kynnerne jeg har hatt så har jeg vært på tlf med føden tidligere og vært redd for at det skulle starte før.
Voksesmerter vil jeg klassifisere som litt annerledes enn menstruasjonssmerter som kommer og går. Du kjenner jo kroppen din best men hadde jeg hatt mensensmerter har jeg fått beskjed om å ringe føden. Hadde det i uke 17 pga stress og nattevaktsjobbing.. og jordmor sier at DET skal man ikke ha. Ikke som kommer å går regelmessig liksom.
 
Back
Topp