Økt søvnbehov

Troika

Glad i forumet
Septembermødre <3
Hjelpes, kan fint såve 9 timer for så å såve 2 timer på dagtid. Såvner fint på kvelden forde... Hehe heeelt ulikt meg... Andre?
 
Det høres veldig kjent ut.. ;-) Har nesten nettopp våknet fra en sovestund på sofaen ved siden av min kjære som så på Tour de France. Kjenner jeg meg selv rett blir jeg nok stuptrøtt ved 22-tida likevel, og kommer nok til å sove mine faste ni-ti timer i natt også. Det er bare å nyte sovemulighetene så lenge vi kan.. ;-)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Det høres veldig kjent ut.. ;-) Har nesten nettopp våknet fra en sovestund på sofaen ved siden av min kjære som så på Tour de France. Kjenner jeg meg selv rett blir jeg nok stuptrøtt ved 22-tida likevel, og kommer nok til å sove mine faste ni-ti timer i natt også. Det er bare å nyte sovemulighetene så lenge vi kan.. ;-)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Ja helt sant :) vi har en gutt på 3 år som våkner mellom 6 og 7, men har en fantastisk samboer som står opp med han hver morgen :)
 
Kan sove masse uten problem! I går la jeg meg litt før 9 og sov til 7 i dag. Pleier å sove en times tid på ettermiddagen også, av og til mer
 
Føle eg kunne sove heile dagen:p Men sove dårlig på natto. Oppe på do x fleire og rampegull har ofta nattlige turnoppvisninga;-) åsså har eg da med å våkna grytidlig! Men sove glatt 2-3 tima på dagtid!
 
er stup trøtt på dagen, men kan sitte oppe lenge på kvleden.. Men hadde nok ikke holdt ut dagene uten en lur hadde det ikke vært for kaffe :) blir nok masse kaffe de ukene bhg er stengt ;)
 
Må sove 9 timer om natten :) Kan gjerne sove 1-2 timer på dagen i tillegg! Trodde man var mest sliten i 1. trimester, men da hadde jeg masse energi :p
 
Hadde veldig store problemer med søvn helt fram til jeg ble gravid, faktisk:p Siden jeg ble gravid har jeg fått et normalt forhold til søvn, og det er helt fantastisk! De siste ukene har jeg hatt større søvnbehov, og kan fint sove hele natta, og litt på dagen. Det er helt deilig å for første gang i mitt liv bare legge seg ned å sove når jeg er trøtt, også våkne uthvilt:p Så jeg har ingenting imot at mye tid går til søvn nå, jeg.
 
Hadde veldig store problemer med søvn helt fram til jeg ble gravid, faktisk:p Siden jeg ble gravid har jeg fått et normalt forhold til søvn, og det er helt fantastisk! De siste ukene har jeg hatt større søvnbehov, og kan fint sove hele natta, og litt på dagen. Det er helt deilig å for første gang i mitt liv bare legge seg ned å sove når jeg er trøtt, også våkne uthvilt:p Så jeg har ingenting imot at mye tid går til søvn nå, jeg.
Samme her :D
Har sovet som en stein i dette svangerskapet. Kan sovne mens ungene ser på barne-tv.
Men sover nok bittelitt mere dålig på natta nå.. Merker at magen begynner å bli stor og litt vanskeligere å finne en god sovestilling. Men sover for det.. og nå er det ferietid her i huset så legger meg ved 22-23 tida og sover til kl.9 ofte.
Herlig!! ;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Mykje meir trøtt her og... Kan sove en time eller to på ettermiddagen og søve gjerne 8-10 tima på natta om eg har mulighet!

Sjekka blodprøver og har litt lavt jern og B12... Så det kan jo forklare litt! No e det nesten som i starten!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Det har gått veldig i perioder. Enkelte dager kunne jeg sove 10-12timer på natten og i tillegg på dagen. Er inni i en periode nå hvor jeg er litt mer urolig på kvelden. Mye bevegelse i magen:p:Heartpink Så da ligger det sikkert på ca8 timer i snitt, om ikke mindre.
 
Back
Topp