Økt søvn behov

Mamma73

Elsker forumet
Jeg er så trøtt nå om dagene. Er ca 4 uker til termin, og det føles som om jeg kommer til å sove til babyen vil ut [emoji14]

Har sovet tungt de siste nettene og hatt to sove økter på 2 timer de siste par dagene...zzzz... blir fort sliten og utmattet av enkle oppgaver.

Jeg er så klar for å bli ferdig nå!

Noen andre som sover mye?
 
Ja, konstant trøtt..
 
Jepp.
 
Kombinert med at det blir vanskeligere og vanskeligere å sovne.. merkelig nok:p
 
Noen andre enn meg som ikke får sove? Er så frustrerende å bare ligge her hver eneste kveld/natt uten å få sove... :/
 
Jeg sliter også med søvnen i det siste. I natt sovnet jeg kl 01, og voknet kl 05 helt våken og får absolutt ikke sove..
 
Trodde det var bare meg som slet:/ klarte ikke sovne nesten hele natt på grunn av tung pust. La meg 1 tiden var våken til 2. Tilslutt gikk jeg til stua og prøvde å sove på sofaen, heldigvis sov til 05.30 og nå er jeg våken fortsatt:D men trøtt som bare det huff:/
 
Er såå trøtt da kvelden kommer og kan fint legge meg 21-22, men får jo søren ikke sove! Sovner i totiden og våkner i sekstiden, tar en powernap på et par timer midt på dagen:)
 
Tror jeg har sovet over et halvt døgn tilsammen nå. I dag var jeg rimelig uthvilt når klokka ringte. Spent på om jeg trenger like mye søvn i dag.

Å slite med å få sove er heller ikke noe særlig. Håper dere som sliter med det, får til å sove litt på dagtid :)
 
Jeg som i teorien har et kjempe godt sovehjertet og alltid har hatt det.. Jeg sovnet ikke før 03.00 og når klokka var 05.30 våknet jeg og tenkte "Yes! Endelig morgen" Tok virkelig feil... Klarte å sove til 08.00 etter en tur på toalettet :p
 
Jeg føler faktisk at til mer jeg sover, til trøttere blir jeg. Så jeg har slutta med powernapp på dagtid, å føler meg mindre trøtt nå :) sover OK om natta da. Vokner 3-4 ganger av vond skulder å vonde hofter, men sovner heldigvis fort til igjen :)
 
Jeg har vært trøtt hele svangerskapet. Men de siste dagene har jeg sovet mye mindre om natta. Smerter i bekkenet og ligger våken å tenker. 4 uker igjen og gruer meg til fødsel og sykehusoppholdet.
 
Trøtt nesten hele svangerskapet..

Var fin noen uker men nå er jeg tilbake til å sovne 2 timer på sofaen minst hver dag..
 
Jeg har vært mye trøtt dette svangerskapet men merker noen dager nå er helt ekstremt. Nesten så jeg tror jeg har tatt en sovepiller eller noe.. Hehe
 
Back
Topp