Økt søvn behov

En tråd i 'Juli 2016' startet av Mamma73, 9 Jun 2016.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Mamma73 Flørter med forumet

Jeg er så trøtt nå om dagene. Er ca 4 uker til termin, og det føles som om jeg kommer til å sove til babyen vil ut [emoji14]

Har sovet tungt de siste nettene og hatt to sove økter på 2 timer de siste par dagene...zzzz... blir fort sliten og utmattet av enkle oppgaver.

Jeg er så klar for å bli ferdig nå!

Noen andre som sover mye?

2. Måneogsol Flørter med forumet

Zzzaaaamme heeeer zzzzzz

• Liker Liker x 1
  3. VanessaSol Flørter med forumet

Ja!! Føler jeg vil sove hele dagen!

• Liker Liker x 1
  4. Junibarn84 Forumet er livet Marsboerne Tilgangsansvarlig VIP Julimammaer 2016 Junibarna 2019

Ja, konstant trøtt..

5. Ønskegull2016 Ung og Aktiv! Julimammaer 2016

Samme her...

6. Lisajenta12 Gift med forumet Julimammaer 2016

7. Lisajenta12 Gift med forumet Julimammaer 2016

Kombinert med at det blir vanskeligere og vanskeligere å sovne.. merkelig nok:p

• Enig Enig x 2
    • Liker Liker x 1
  8. #mamma1616# Betatt av forumet

Samme her :p

9. Alle gode ting er 3! Forelsket i forumet

*rekker opp hånda*

Kan sove 8 timer, våkne litt, sove 3 timer, våkne litt for så å sove et par timer på sofaen. Galskap!

• Liker Liker x 2
  10. Ønskegull2016 Ung og Aktiv! Julimammaer 2016

Noen andre enn meg som ikke får sove? Er så frustrerende å bare ligge her hver eneste kveld/natt uten å få sove... :/

• Enig Enig x 2
  11. blinkyblinky Andre møte med forumet

Jeg sliter også med søvnen i det siste. I natt sovnet jeg kl 01, og voknet kl 05 helt våken og får absolutt ikke sove..

12. Bebis88 Betatt av forumet Julimammaer 2016

Trodde det var bare meg som slet:/ klarte ikke sovne nesten hele natt på grunn av tung pust. La meg 1 tiden var våken til 2. Tilslutt gikk jeg til stua og prøvde å sove på sofaen, heldigvis sov til 05.30 og nå er jeg våken fortsatt:D men trøtt som bare det huff:/

13. RebelFlower Forelsket i forumet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️

Er såå trøtt da kvelden kommer og kan fint legge meg 21-22, men får jo søren ikke sove! Sovner i totiden og våkner i sekstiden, tar en powernap på et par timer midt på dagen:)

14. Mamma73 Flørter med forumet

Tror jeg har sovet over et halvt døgn tilsammen nå. I dag var jeg rimelig uthvilt når klokka ringte. Spent på om jeg trenger like mye søvn i dag.

Å slite med å få sove er heller ikke noe særlig. Håper dere som sliter med det, får til å sove litt på dagtid :)

15. Ønskegull2016 Ung og Aktiv! Julimammaer 2016

Jeg som i teorien har et kjempe godt sovehjertet og alltid har hatt det.. Jeg sovnet ikke før 03.00 og når klokka var 05.30 våknet jeg og tenkte "Yes! Endelig morgen" Tok virkelig feil... Klarte å sove til 08.00 etter en tur på toalettet :p

16. Nilema Forumet er livet August 2018 Julimammaer 2016

Jeg føler faktisk at til mer jeg sover, til trøttere blir jeg. Så jeg har slutta med powernapp på dagtid, å føler meg mindre trøtt nå :) sover OK om natta da. Vokner 3-4 ganger av vond skulder å vonde hofter, men sovner heldigvis fort til igjen :)

17. Girl1990 Glad i forumet

Jeg har vært trøtt hele svangerskapet. Men de siste dagene har jeg sovet mye mindre om natta. Smerter i bekkenet og ligger våken å tenker. 4 uker igjen og gruer meg til fødsel og sykehusoppholdet.

18. drømmeren84 Gift med forumet

Trøtt nesten hele svangerskapet..

Var fin noen uker men nå er jeg tilbake til å sovne 2 timer på sofaen minst hver dag..

19. Fidel07 Glad i forumet Julimammaer 2016 Snøfnuggene 2018

Nei nå uke35 får jeg ikke sove. Uffda

20. Emiliemor Forumet er livet

Jeg har vært mye trøtt dette svangerskapet men merker noen dager nå er helt ekstremt. Nesten så jeg tror jeg har tatt en sovepiller eller noe.. Hehe

Del denne siden