Økt puls

Fisken90

Blir kjent med forumet
andre som kjenner noe på dette? Kjente det veldig godt tidlig i dag når jeg våknet etter å ha slumret litt. Rett fra søvn til helt i 100. Føler meg plutselig 90 år i formen o_O veldig dårlig kombo når jeg nå også har startet med å spy på morgenen. Er vel 7 uker.
 
Har det på nøyaktig samme måte som deg, er også 7 uker. Kombinert med denne varmen orker jeg plutselig ingenting. Til og med å ligge rolig er slitsomt:laughing001
 
Har økt hvilepuls fra 54 til nå en hvilepuls på 68 [emoji23] ganske spesielt!

Orker heller ikke mye [emoji85]
 
Når jeg sjekket hvilepulsen min isted var den 66, noe som er lavt til å være meg. Men kjenner jeg blir med andpusten allerede bare av å gå i trapper enn jeg vanligvis blir!! Føler meg som den slasken jo!
 
Når jeg sjekket hvilepulsen min isted var den 66, noe som er lavt til å være meg. Men kjenner jeg blir med andpusten allerede bare av å gå i trapper enn jeg vanligvis blir!! Føler meg som den slasken jo!

Hehe, ja samme her! Bar noen poser med mat opp trappene hjemme og når jeg ankom kjøkkenet måtte jeg ha en pause før jeg kunne begynne å pakke ut.. :wideyed: omg!
 
Aaaaah, selvfølgelig! Måle puls i helga og jeg hadde skyhøy hvilepuls, skjønte ikke hvorfor :p
 
Back
Topp