Økt kvalme uke 12

Tutti

Glad i forumet
Himmelbarn
Hei,

Aldri slitt med kvalme i tidligere svangerskap, denne gangen har jeg vært litt kvalm før uke 12, men nå etter uke 12 har det økt. Kastet opp og sikkerlig uggen :( Prøver å Google, og kommer kun opp at kvalmen går over i uke 12, her er det motsatt. Andre som har det likt?
 
Hadde det slik sist. Drev på til uke 14 dessverre :sorry:
 
Har opplevd bølger av kvalme igjen nå plutselig i uke 11. Trodde den delen var borte, men neida. :shifty: Kommer bare om kvelden når jeg skal sove, så er heldig sånn sett.

Har søkt på uke 11 overalt, og ser noen videoer der kvinner har opplevd nye symptomer i slutten av/etter første trimester. Så noen er vel bare litt uheldig der... :sorry:
 
Her varte det til uke 18 forrige svangerskap da, men starta jo før uke 12. Men var like ille uke 14 som i uke 9 liksom, så det med at det går over ved uke 12 er ingen nødvendigvet hvertfall!
 
Jeg opplever det samme :( spydde en gang i uke 7 eller noe, og så har det bare vært kvalme i noen uker. Plutselig da jeg var 11,5 så spydde jeg igjen og nå som jeg er over 12. Trodde det skulle bli bedre, men ikke så langt i hvert fall. Håper det gir seg snart. Skal på kontroll på torsdag, så skal høre litt om det da. Kan si fra hva hun sier :)
 
Har nesten ikke vært noe kvalm de første 12 ukene. Idag derimot, har vært så kvalm at jeg ikke har klart å gjøre noe som helst nesten!
 
Har definitivt økt uggenhet etter jeg kom til uke 11. Her er det heldigvis ikke oppkast, men diare... Kvalmen/uggenheten forsvinner etter dobesøk. Er ikke koselig, men er glad jeg slipper spy i alle fall. :inpain:
 
Hei,

Aldri slitt med kvalme i tidligere svangerskap, denne gangen har jeg vært litt kvalm før uke 12, men nå etter uke 12 har det økt. Kastet opp og sikkerlig uggen :( Prøver å Google, og kommer kun opp at kvalmen går over i uke 12, her er det motsatt. Andre som har det likt?

Sniker :p

Jeg hadde det også sånn denne gangen. Kom brått i uke 11-12 og holdt på til uke 16-17. Kun morgenkvalm heldigvis. Men ga seg etter det da, så kom jo greit ut av det totalt sett :p
 
Huff! Her begynte kvalmen ca 6,5 og da spydde jeg én gang. Men så sendte jeg mannen ut etter sånne sjøsykearmbånd og det har hatt såpass effekt at jeg ikke har spydd mer. Før da den siste uken. Men kan hende jeg ble overmodig ved å gå uten båndene siden jeg tenkte at nå er det jo 12 uker, så nå bør det begynne å gå bedre...
 
Her har kvalmen kommet veldig i bølger :) Den var bort et par uke fra 10-12, men så plutselig har jeg dager hvor jeg blir kvalm igjen (13+2). Men ikke så ille som du beskriver det :/
 
Jeg er kjempe kvalm, nesten hele døgnet, men værst på natten. Hjelper bittelitt å spise men det er kortvarig. Blitt tilbudt medikamenter av legen men takket nei. Skal være helt trygt med medisiner altså for dere som vurderer det, men jeg vil ikke ta noe. Er i følge ultralyd på Riksen 13+6:wacky:
 
Jeg sliter også veldig med kvalme, 12+2 og har prøvd div før jeg nå fikk Afipran hos legen. Hjelper littegrann, men har ikke brukt de så lenge enda.
 
Hei,

Aldri slitt med kvalme i tidligere svangerskap, denne gangen har jeg vært litt kvalm før uke 12, men nå etter uke 12 har det økt. Kastet opp og sikkerlig uggen :( Prøver å Google, og kommer kun opp at kvalmen går over i uke 12, her er det motsatt. Andre som har det likt?
Hei! Jeg begynte med kvalme i uke 6 og er fortsatt veldig uggen nå uke 13+4 :grumpy:
 
Hei,

Aldri slitt med kvalme i tidligere svangerskap, denne gangen har jeg vært litt kvalm før uke 12, men nå etter uke 12 har det økt. Kastet opp og sikkerlig uggen :( Prøver å Google, og kommer kun opp at kvalmen går over i uke 12, her er det motsatt. Andre som har det likt?


Jeg har vært kvalm hele svangerskapet, men plutselig denne uken (uke 12+2) begynte jeg å kaste opp. Både kvelds igår og frokost idag kom rett i retur. Veldig merkelig opplegg. Hvordan går det med deg nå? Er du fremdeles dårlig?
 
Jeg kastet endel opp fra uke 9-11, men fra uke 12-15 var jeg aller verst og slet med å få i meg mat, nå i uke 16 er kvalmen plutselig helt borte:)
 
16+0 og kastet opp igjen i dag. Når skal dette gi seg? :dead:
 
*Sniker fra februar* Er 13+3 i dag og ble plutselig kjempekvalm. Relativt konstant følelse og ligger rett ut. Har tidligere kun vært uggen i noen timer av gangen. Ikke vondt noe annet sted. Dere som opplevde dette i denne tråden, har dere blitt bedre nå som det har gått noen uker?
 
Back
Topp