Økt kroppstemperatur

Kråka

Glad i forumet
Novemberlykke 2020
Fler som har det?

Vi har kjøpt nytt termometer og jeg skulle kontrollteste dette meg selv før jeg brukte det på febersyk mann. Jeg fikk opp at jeg har 38,5 i feber og måtte kontrollteste på begge ungene for å sjekke at det var riktig. Jeg føler meg ikke syk, men jeg som er fysepinne uten like har de siste to ukene gått i bare singlet (har normalt tykk genser) hjemme og enkelte dager sitter jeg i bare truse og singlet for jeg er så varm.
Alt av varme i huset skrur jeg også av. Jeg kan få plutselige hetetokter hvor jeg kaster av meg alt av klær (utenom singlet og truse) og løper ut i minusgradene. Det er ikke kaldt en plass, men hjelper noe på hetetokter.

Jeg kjøpte termometeret forrige uke og jeg har i fem dager nå målt 38,5 i temperatur alle dagene, hele dagen. så temperaturen min ligger stabilt på 38,5.
 
Man får økt kroppstemperatur når man er gravid. Din hørtes veldig høy ut, men det kommer an på hva som er normalt for deg.
Jeg har vanligvis 35,5, nå er den rundt 37 grader.
Når jeg ikke er gravid er jeg rimelig slått ut hvis tempen er 37grader, det er skikkelig feber for meg.
 
Man får økt kroppstemperatur når man er gravid. Din hørtes veldig høy ut, men det kommer an på hva som er normalt for deg.
Jeg har vanligvis 35,5, nå er den rundt 37 grader.
Når jeg ikke er gravid er jeg rimelig slått ut hvis tempen er 37grader, det er skikkelig feber for meg.

Jeg vet ikke helt hva min normal er, men vet den er mer enn 37. Men om jeg ser på deg så har du 1,5 grader mer enn vanlig og da hvis jeg har det samme så stemmer 38,5 om jeg har 37 til vanlig...

Men det virker jo logisk at vi har høyere temperatur, vi «baker jo boller i ovnen»;)
 
Jeg fryser og fryser og fryser! Tror også det kommer av høyere kroppstemperatur. Bruker ikke være fryspinne...
 
Jeg er veldig varierende i tempen. Får plutselige hetetokter. Stoffskiftet som påvirkes vil jeg tro?
 
Veldig varierende her ;)
 
Jeg fryser og er for varm, ingenting er passe omtrent. Når det er sagt er det ikke meningen at man skal ha feber. Da bør du komme deg til legen. :)
 
Back
Topp