Økt hvilepuls

Ja, her også. Økt fra 67 til 73. Varierer litt, men
 
Min og har økt tilsvarende, men det er vel bare et tegn på at hjertet jobber litt ekstra for å forskyne livmoren med mer blod, då det er bare positivt.
 
Dette måtte jeg sjekke! Hvilepuls på 52, så ikke økt så voldsomt i alle fall :hilarious: Men jeg blir andpusten bare jeg går opp ei trapp, så noe har definitivt skjedd :hilarious: Kjennes ut som om nesa er tett hele tiden, selvom det ikke er noe snørr der, så jeg sliter mer med å få nok oksygen.. Var sånn sist jeg var gravid også da, så det er vel vanlig for meg i alle fall :wacky:
 
Måtte sjekke nå :p pleid å ligge på 63-65. Nå var den på 73.
 
Dette måtte jeg sjekke! Hvilepuls på 52, så ikke økt så voldsomt i alle fall :hilarious: Men jeg blir andpusten bare jeg går opp ei trapp, så noe har definitivt skjedd :hilarious: Kjennes ut som om nesa er tett hele tiden, selvom det ikke er noe snørr der, så jeg sliter mer med å få nok oksygen.. Var sånn sist jeg var gravid også da, så det er vel vanlig for meg i alle fall :wacky:

Kjenner igjen det med nesen. Kjempe frustrerende :/ jeg kan derimot ikke huske å hatt det sånn med de to andre :)
 
Min økte med ca 10 slag i det eg ble gravid fra 45 til 55. Men nå når eg e 10uker på vei ser eg at den har begynt å synke litt igjen, mer ned mot normalen. Ligger i dag på alt mellom 50-52. Har aldri trent så lite som nå og ligget så mye i ro hlr da... men pulsen stiger raskt når eg e ute å går tur i bakker eller snakker mye mens eg går...
 
Opplevde en økning i hvilepuls her, men nå i uke 10 er den mer som før igjen.
Blir fort andpusten og kan bare glemme å drive med samme form for trening som før jeg ble gravid. Ikke at formen har tillatt det de siste ukene heller:rolleyes:
 
Her er hvilepulsen 58-59 til vanlig, økte til 67 de første ukene, har nå gått litt ned igjen ligget på 60-62 siste uka. Er 7+4
 
Back
Topp