Økt energi

Litjlointa

Forelsket i forumet
Hei alle =)

I dette svangerskapet så har jeg vært så utrolig sliten,lav HB, vondt i bekken og konstant trøtt.
Det var så ille at jeg tenkte det var bedre å tisse i sofaen enn å gå på do. Jeg fant på løsninger hele tiden for å slippe å gjøre ting, gikk så langt at jeg nesten spurte bhg om de kunne hente henne for meg om morgenen.

Men... nå i uke 34 så har jeg fått en helt utrolig energi! Bekkenet har stabilisert seg og halsbrannen er borte. Jeg orker å gå på do, orker å lage mat, vaske, ta meg av 3-åringen. You name it. Føler meg uovervinnelig faktisk. Det er så fantastisk deilig!
Jeg trodde at jeg skulle ha det sååå ille resten av svangerskapet, men nå har jeg fått en helt ny hverdag. Måtte dette vare!!

Flere som har det sånn?
 
Så herlig å komme seg opp på en sånn topp :D
 
Det høres fantastisk ut! :D Her er det motsatt, blir mer og mer trøtt og sliten og bekkenet blir i alle fall ikke noe bedre.
 
Godt du får en bedre hverdag syns jeg :) Her har det vært likt egentlig hele veien. Litt mindre energi i første trimester pga småkvalme og mere trøtt. Håper jeg holder nivået her ut svangerskapet :)
 
Så herlig :D jeg har nettopp begynt med halsbrann. Usj. Og stadig trøtt, men nå er vi jo snart i mål! :Heartred
 
Back
Topp