Økt energi før fødsel?

Lovebelly

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Aprilbarna`15
Jeg fikk veldig økt energi før fødselen av jentene mine. Nå har jeg hatt null energi i flere uker omtrent, men i dag er det full energi her! Vasket trappen, gulvene, rekkverket på terrassen ;) vasker dyner og rydder som en gal. Får vel pakke baggen og forberede meg på en masse maserier nå
 
Jeg fikk veldig økt energi før fødselen av jentene mine. Nå har jeg hatt null energi i flere uker omtrent, men i dag er det full energi her! Vasket trappen, gulvene, rekkverket på terrassen ;) vasker dyner og rydder som en gal. Får vel pakke baggen og forberede meg på en masse maserier nå
Ha ha, har det sånn i dag jeg og :) håper det skjer no!!!
 
Så heldig! Her er energien ganske på bånn, om enn litt bedre enn igår
 
Har fått meir energi dei to siste dagane eg og + murringer i ryggen så dette lover jo bra :D
 
Så spennende!! :) Jeg føler meg full av energi, men lurer på om det er pga. sol og permisjonsstart i morgen ;)
 
Jeg har også masse energi og sover bedre :)
 
Det sier at dagene før fødselen får man mye energi. Jeg har hatt noen dager med mer energi, men i dag er jeg veldig sliten igjen:/ men føler meg egentlig litt mer tiltaksfull nå enn for uker siden. Kanskje fordi jeg vet at nå skjer det noe snart.
 
Back
Topp