Økt appetitt hos mor etter fødsel

  • Trådstarter Lykkeliten2019
  • Opprettet
L

Lykkeliten2019

Guest
Flere som har fått sikkelig appetitt etter fødesel?
Fra å nesten ikke spise noe dagelig til plutselig å gaffle i seg mat som om man aldri blir mett.
spiste fire brødeskiver til 3 måltider på sykehuset og middagen gikk også ned på høykant. Har aldri
likt brødeskiver før. Men nå går de ned her hjemme å. Sikkelig rar følelse!
 
Mer plass i magen ;) Evt at du produserer melk, så kroppen trenger mer! Forbrenner vel rundt 500kcal mer pr dag når du ammer - så det er vel bare kroppen sin måte å sørge for at du får i deg nok til å opprettholde produksjonen :)
 
Ja sånn var der med meg å:) Gleder meg til første måltid etter fødsel faktisk;) Å så har jeg bestilt spekematkveld med sambo til den kvelden vi har kommet hjem!!:) Gleder meg!!
 
Ja sånn var der med meg å:) Gleder meg til første måltid etter fødsel faktisk;) Å så har jeg bestilt spekematkveld med sambo til den kvelden vi har kommet hjem!!:) Gleder meg!!
Haha det har jeg også! Spekefest blir det :D
 
Tror nok det er ganske normalt du ;)
 
Flere som har fått sikkelig appetitt etter fødesel?
Fra å nesten ikke spise noe dagelig til plutselig å gaffle i seg mat som om man aldri blir mett.
spiste fire brødeskiver til 3 måltider på sykehuset og middagen gikk også ned på høykant. Har aldri
likt brødeskiver før. Men nå går de ned her hjemme å. Sikkelig rar følelse!

Jepp! Jeg spiser som en hest, og blir aldri mett :eek: Må faktisk ta meg sammen for og ikke spise hele dagen :p
 
Huff ja vil ned i vekt jeg men spiser så mye
 
Spiser som en hest :D Deilig å ha plass til mat i magen igjen!! De første to dagene var det helt ekstremt, sikkert noen lagre som måtte fylles opp etter fødselen ;) Har roet seg litt nå, men spiser fremdeles mye mer enn før fødselen.
 
Back
Topp