Økt appetitt? Eller minsket appetitt?

hero

Venter et februarmirakel <3
Februarlykke 2015
Jeg har begynt å ikke være sulten på morningen. Har enda ikke spist frokost. Begynner å bli sulten, men ingenting som frister. Selv ikke rundstykker
 
Åh, sånn hadde jeg det fram til forrige uke.. Pressa i meg mat på morgenen, ellers blir jeg uvel.. Men nå har appetitten økt veldig :D Håper den holder seg oppe framover. Frister ikke med noe frokostblanding heller? Yoghurt?
 
Den er både og hos meg :p Noen ganger kan jeg gå hele dagen uten å ha lyst på mat, mens andre dager romler magen hele tiden selv etter at jeg har spist meg stappmett :p
 
Åh, sånn hadde jeg det fram til forrige uke.. Pressa i meg mat på morgenen, ellers blir jeg uvel.. Men nå har appetitten økt veldig :D Håper den holder seg oppe framover. Frister ikke med noe frokostblanding heller? Yoghurt?
Nei ikke noe særlig. Har nettopp inntatt mitt andre måltid. Ikke særlig sunt å gå så lenge uten mat heller. Har reserver så babyen får det den trenger
 
Går litt opp og ned, hadde en periode jeg aldri ble mett..Nå er det ganske normalt, glemmer ofte å spise, kroppen sier ikke ifra før det har gått altfor mange timer :p

Har du prøvd å spise frukt/smootie? Det sklir ned her hvis ikke jeg er sulten hvertfall :)
 
Var økt i starten av svangerskapet. Ganske normal igjen.
Men middag er både og. Noen dager smaker det virkelig ikke.
 
Den er litt mindre en vanlig nå. Jeg kjenner ofte ikke så mye sultfølelse og kan gå mange timer uten å huske å spise.
 
Den har brått minsket veldig, kan gå mange timer nå uten og kjenne noen sultfølelse. I tillegg har jeg ikke lyst på noe, når jeg først er sulten er det ingenting som frister :p
 
Ble en periode kvalm av å spise, var mye svimmel og har lite jern. men nå er det bedre :)
 
Back
Topp