Økt antall kynnere - to dager til termin

Dråpeblomst

Elsker forumet
FebbisBebbis2021 ❄️
Hei!

Det er nå 2 dager til termin og jeg har hatt masse kynnere fra uke 12 (er tredjegangsfødende).

Det siste døgnet har det tatt seg betraktelig opp og kynnerne kommer som perler på en snor. Synes ikke kynnerne er vonde (har hatt endel modningsrier også), men de kommer når jeg sitter / ligger stille, er i aktivitet, reiser meg osv. I dag tipper jeg det har kommet kanskje 15 i timen gjennom hele dagen, uten at jeg har oversikt over helt riktig antall.

Var det noen av dere som hadde det sånn rett før dere fødte?
 
Hei!

Det er nå 2 dager til termin og jeg har hatt masse kynnere fra uke 12 (er tredjegangsfødende).

Det siste døgnet har det tatt seg betraktelig opp og kynnerne kommer som perler på en snor. Synes ikke kynnerne er vonde (har hatt endel modningsrier også), men de kommer når jeg sitter / ligger stille, er i aktivitet, reiser meg osv. I dag tipper jeg det har kommet kanskje 15 i timen gjennom hele dagen, uten at jeg har oversikt over helt riktig antall.

Var det noen av dere som hadde det sånn rett før dere fødte?
Jeg hadde det sånn, men husker ikke hvor lenge før fødsel det begynte. Men magen var nesten konstant hard. Håper for deg ❤️
 
Jeg hadde det sånn, men husker ikke hvor lenge før fødsel det begynte. Men magen var nesten konstant hard. Håper for deg ❤️

Det har vært endel kynnere i dag også, men tror det var flere i går.. Sovet litt i dag, så kanskje jeg ikke har kjent like mye på det enda og at det tok seg opp til kvelden. Absolutt ingen andre tegn på fødsel hvertfall, så selv om det er en form for modning betyr det nok ikke at fødselen er nærstående. Men fortsett å håp litt for meg, så håper jeg det smitter over :) :Heartpink
 
Back
Topp