Økt aktivitet

Jotaa

Glad i forumet
Septembermødre <3
De siste dagene har vesle romstert skikkelig i magen, buler ut til alle kanter og flere bevegelser gjør vondt. Er det flere som opplever dette ? 34 nå :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Er snakk om at foten buler ut flere cm . Blir nesten litt satt ut :-/


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Joda, føttene vandrer over magen ja. Artig følelse. Ikke like artig når magen er stein hard og han presser seg ut i mageskinnet :eek:
 
Jaaa. Virker nesten som hun prøver å bryte seg ut. Haha. :D Buler ut og er til tider ganske ubehagelig! :p Trykker av og til forsiktig tilbake. Det er en sær følelse når jeg kjenner en fot eller no glir vekk. Hihi. ;)
 
Ja..hun min sparker i ribbeina så det gjør vondt,og jeg skvetter!!! ;) ille mye romstering,moro det..men må si jeg begynner å glede meg til å få magen for meg selv igjen.. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ja.. Her er det voldsom aktivitet flere ganger om dagen. :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Ja, her er magen i merkelige fasonger støtt :) må ofte presse litt tilbake fordi kjennes som baby har tenkt å grave seg ut :p
 
Her og er det mye liv og magen inntar de snåleste fasonger! ! Må bare le innimellom ☺☺
 
Mye aktivitet her også, men ser ikke så mye av det på utsiden. Har aldri fått vondt i ribbein heller, men kan kjenne at det er en fot som sparker i mot om jeg holder hånden inntil der det sparkes :)
 
Akkurat likt her:) På høyre side kan du ofte se en fot stikke ut. Både en venninne og samboer fikk se i går:p Ganske morsomt! Pluss man kan se akkurat hvordan hun ligger og magen fyker i alle retninger:) Mye bevegelser her. Føler at hun virkelig er en stor baby. Litt rart å tenke på. Men jeg elsker å se på og kjenne bevegelsene:Heartpink Føler jeg kjenner de omtrent hele dagen og. Uansett hva jeg holder på med, ligger hun å rommeserer inni der:)
 
Back
Topp