Noen med erfaring? Synes svaret jeg fikk av barsel her var litt diffust... "ja, kroppen skal kvitte seg med all ekstra væske nå". Så da kan det bli værre før det blir bedre? Skikkelig mye mer hoven...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen med erfaring? Synes svaret jeg fikk av barsel her var litt diffust... "ja, kroppen skal kvitte seg med all ekstra væske nå". Så da kan det bli værre før det blir bedre? Skikkelig mye mer hoven...
Godt å høre, at det er normalt altså Jeg som så for meg at et par dager etter fødsel ville beina være slanke igjen, men neeeeida!Jeg hadde pølsefingre av en annen verden etter fødsel. Veldig glad jeg ikke hadde på ringene mine på under fødsel! [emoji85][emoji43]
Var plutselig ekstremt hoven over alt! Jeg hadde litt vann i kroppen på slutten av graviditeten, men det var ingen ting i forhold til etterpå! Så det kan bli verre før det blir bedre! Nå, en uke etter begynner jeg å bli bedre. Men ringene får jeg fortsatt ikke på. Gir det et par dager til før jeg prøver ringene igjen! [emoji6]
Godt å høre, at det er normalt altså Jeg som så for meg at et par dager etter fødsel ville beina være slanke igjen, men neeeeida!
Ja det blir verre før det blir bedre! Ta magnesium og finn fram støttestrømper om ikke du allerede har. I dag er det ei uke siden fødsel og i går begynte det å bli bedre.Noen med erfaring? Synes svaret jeg fikk av barsel her var litt diffust... "ja, kroppen skal kvitte seg med all ekstra væske nå". Så da kan det bli værre før det blir bedre? Skikkelig mye mer hoven...
Altså- jeg er ikke plaget med vann! Kan jeg brått få d etter fødsel?! [emoji32]
Jeg husker ikke noe vann forrige gang.. Så tviler på du blir veldig plaget altså [emoji4]Altså- jeg er ikke plaget med vann! Kan jeg brått få d etter fødsel?! [emoji32]
Altså- jeg er ikke plaget med vann! Kan jeg brått få d etter fødsel?! [emoji32]