Økonomi[emoji383]

Bkno2589582

Første møte med forumet
Hei[emoji4] Lurer på om det er flere i min situasjon? Er for tiden tilkalling i barnehage og eldrehjem. Ingenting fast[emoji4] er snart i veke 7 å veldig stor gledeMen litt angst angående økonomi. Kva krav har vi uten jobb?
 
Hei[emoji4] Lurer på om det er flere i min situasjon? Er for tiden tilkalling i barnehage og eldrehjem. Ingenting fast[emoji4] er snart i veke 7 å veldig stor gledeMen litt angst angående økonomi. Kva krav har vi uten jobb?
Da jeg var gravid sist så regnet de gjennomsnitt av seks beste av de ti siste mnd, akkurat som de som er fast ansatt! Så jeg fikk 23.000 utbetalt (trakk for lite skatt, så skulle nok ligget på 19tusen) :) jeg er tilkallingsvikar i helsevesenet med 16% fast ;) så nå jobber jeg for harde livet for å samle nok jobb til en ok inntekt når jeg går i permisjon :)
 
Hei[emoji4] Lurer på om det er flere i min situasjon? Er for tiden tilkalling i barnehage og eldrehjem. Ingenting fast[emoji4] er snart i veke 7 å veldig stor gledeMen litt angst angående økonomi. Kva krav har vi uten jobb?
Hør på AnneS over her! De regner ut inntekt fra 6 av de 10 siste månedene. Så, du må bare jobbe altså :)
 
Som de sier over! Jeg var tilkallingsvikar og hadde kanskje 20%. Fikk også penger fra nav. De baserte seg på beste av 6/10 av månedene . Fikk 11 000 i måneden utbetalt.
 
Vi er i samme situasjon, jeg går på skole i tilegg da.. men jeg blir å jobbe som bare det fremover!
 
Hei
Hvor lenge har du jobbet som tilkallingsvikar? Vis du har noen rettigheter ihht lovverket, så kan det være lurt å gjøre noe med det nå.
 
Jobb e jobb selv om det ikke e fast[emoji4] har bare fast annahver helg, men jobbe nesten 80% likevel, og sikkert 100% i sommer[emoji108]
 
Ny på de her så har ikkje sett meldingane[emoji85] så då e de best å gi full gass fram over til fødsel?[emoji16] he heldigvis fått sommerjobb på eldrehjem så føle mej litt maur safe[emoji108] har jobba som tilkalling i et år no på begge jobbane[emoji4]
 
Ny på de her så har ikkje sett meldingane[emoji85] så då e de best å gi full gass fram over til fødsel?[emoji16] he heldigvis fått sommerjobb på eldrehjem så føle mej litt maur safe[emoji108] har jobba som tilkalling i et år no på begge jobbane[emoji4]
Da er det bare å gi gass ja :) men ikke slit deg helt ut! Som sagt har du måttet jobbe 6 av de 10 siste månedene, så du skal vel være godt innafor snart!
 
Dei 10 siste månader frå fødsel å tebake? Er kun i veke 7 enda[emoji16] tusen hjertelig for svar[emoji122] 9 år sida eg fekk nr 2 så va litt ute av det som et av rettigheter[emoji85] blir en sikkelig attpå klatt det her[emoji177]
 
Ny på de her så har ikkje sett meldingane[emoji85] så då e de best å gi full gass fram over til fødsel?[emoji16] he heldigvis fått sommerjobb på eldrehjem så føle mej litt maur safe[emoji108] har jobba som tilkalling i et år no på begge jobbane[emoji4]

Har du noe fast i bunn? Fast helg eller en fast prosent?
Da kan du ha rett på fast tilsvarende gjennomsnittet du har jobbet det siste året som tilkallingsvakt.
 
Da er det 3 eller 4 årsregelen som gjelder, det er lenge å gå som vikar!
Men det gjelder vel bare for fast ansettelse? Det at hun ikke har fast går ikke ut over permisjonspenger uansett, de regner gjennomsnitt av det som er jobbet?:)
 
Men det gjelder vel bare for fast ansettelse? Det at hun ikke har fast går ikke ut over permisjonspenger uansett, de regner gjennomsnitt av det som er jobbet?:)

Jeg snakker om en eventuell rett til fast ansettelse jeg, ikke rett til permisjon med lønn
 
Jeg snakker om en eventuell rett til fast ansettelse jeg, ikke rett til permisjon med lønn
Skjønner;) bare misforstod deg litt pga spørsmålet på tråden :) men ja, det er satt ned til 3årsregel nå :D det må man nesten regne med å jobbe i helsevesenet for å få noe fast :p
 
Studerer, da blir det ingenting på meg denne gangen utenom 61000 i engangstøtte.

Det fører til at mannen min ikke får pappaperm.
 
Back
Topp