Økologiske baby produkter.. Hvilken?

Har brukt tomtombaby olje, såpe og bleiekrem til begge mine og er kjempefornøyd:)
Av solkrem ol. bruker jeg badger, denne bruker jeg faktisk selv også. Tips og bestille i fra iherb. Mye billigere den de få norske butikkene som har dette merket,,,
 
Bare kjøp noe som er uten parfyme og parabener, så er du godt innafor.
Økologisk er ikke noe sunnere for babyen, naturen eller lommeboka. ;)
 
Bare kjøp noe som er uten parfyme og parabener, så er du godt innafor.
Økologisk er ikke noe sunnere for babyen, naturen eller lommeboka. ;)
Bare kjøp noe som er uten parfyme og parabener, så er du godt innafor.
Økologisk er ikke noe sunnere for babyen, naturen eller lommeboka. ;)
Ja det er hovedsakelig det jeg ønsker, produkter uten masse drit ;) Lager egen Såpe osv men vet av erfaring at den svir i øynene så bruker ikke det på ungene ;)
 
Liker anglamark sin babyolje, men har inntrykk av at veldig mange er uten skumle saker nå (f.eks både REMA og kiwi sine egne er ganske snille), men vør obs på en del av de store merkene ; pampers/natusan osv, ikke alle i den store verden som er kommet like langt :/
 
Jeg bruker MaterNatura sine produkter, de er sertifiserte som økologiske så jeg er sikker på hva jeg smører baby'en min med:) Veldig fornøyd. Kan kjøpes bl.a på okologisk-kosmetikk.no
 
Jeg har brukt mye Weleda og er fornøyd :)
 
Har siden jeg startet denne tråden i januar fått en gutt som nå straks blir 8 mnd og vi endte opp med noe som heter petit & jolie som jeg kjøpte fra toybleia.no og LUSH FUN. Bruker sistnevnte på begge ungene :)
 
Back
Topp