Økning HcG og Ul :)

kikki^

Betatt av forumet
Oktobermirakler 2013
Da var jeg igjen hos legen for oppdattering på HcG-nivå. Det er en fin økning, noe høy men det er vell bare bra? :)
05.02 (18DPO): 1666
11.02 (24DPO): 13000
18.02 (31DPO): 49800

Skal ta en ny prøve til neste uke og fikk også en time til tidlig UL hos legen :) :) Gleder meg! Håper han finner hjerteslag og at alt er i orden :)
 
Det ser jo veldig bra ut:)
Venter selv på resultatet av hcg måling nr 1, så skal jeg ta en ny neste uke. Spennende dette;)
 
Hehe, det skjønner jeg GODT!!
Men har lest mye om andre som har høye verdier uten at det har vært tvillinger :) Så det er nok "vanlig" det også... Stor variasjon fra kvinne til kvinne :) Den hadde en dobling annenhver/tredje dag frem til 24DPO og litt lavere økning derifra til 31DPO, så er nok ganske vanlig :) Håper jeg..!
 
Jeg hadde 132 i hcg da jeg var akkurat 4 uker. Er det veldig lavt? :(

Det viktigste å se på er stigningen, blodprøvene bør fordoble seg hver andre til tredje dag. Har du tatt flere prøver? Noen produserer mer hcg enn andre, og jeg tror det er helt innenfor normalen når du er så tidlig :)
 
Jeg har bare testet en gang. Hvordan får man testet flere ganger? Tar man kontakt med fastlegen og bestiller en time og spør etter hcg? Eller, hvordan går man frem? :)
 
Jeg har bare testet en gang. Hvordan får man testet flere ganger? Tar man kontakt med fastlegen og bestiller en time og spør etter hcg? Eller, hvordan går man frem? :)

Jeg tok to prøver med tre dager i mellom for å sjekke stigningen, dette pga en SA i november. Du kan ringe å høre med legen/bestille time og be om ta nye prøver om du er bekymret :)
 
Når man snakker om HCG, jeg trodde jo jeg fikk mensen da jeg skulle altså på torsdag, men teste meg torsdag / fredag selv om, men fikk neg test , dette fordi det var forlite hcg?? Men i dag fikk jeg positivtest, som vil si at da må jo hcg ha steget?? Så da mistet jeg ikke selv om jeg blødde på torsdag, for da ville jo hcg falt ??
 
Back
Topp