Økedager..

Nekinna

Glad i forumet
Mailykke 2018
Har dere lagt merke til disse økedagene?

 Med storebror her i huset så merket jeg de ganske lett, men denne frøkna her vet jeg ikke om har hatt det. Eller var vel noen økedager ca en ukes tid etter fødsel eller var det 3 uker... men etter det så syns jeg hver dag er ganske lik.

Merker jeg har mer melk nå, så kanskje det derfor...
 
Jeg har heller ikke merket noe spesielt til noen
økedager. Gjorde ikke det med de to andre heller.
 
Har aldri merket så mye til de dagene før. Men lurer på om det er det frøkna har styrt med siste tiden faktisk.
 
Har aldri merket så mye til de dagene før. Men lurer på om det er det frøkna har styrt med siste tiden faktisk.
 
Jeg har ikke merket noe spesielt i forhold til det jeg heller... Men lillegutt har spist ofte hele tiden! Kan ha vært en dag innimellom hvor jeg har tenkt at kanskje han har spist enda mer igjen, men har aldri tenkt at "dette må være økedøgn"!
 
Jeg har hatt økedagene nok for sikkert tre babyer, første gangen hang hun i puppen i seks dager, neste gang hang hun i to uker, gjerne dem timer i slengen.
 
Har egentlig ikke merket noe økedag! Men jeg pumper meg som regel også for å fryse ned, så jeg har nok økt produksjonen med det:)
 
Hadde det rundt 3 uker og 5 uker igjen, og nå tror jeg vi driver på med det igjen... Han skal ha pupp hver time føles det ut som, og våkner hele tiden på natta og skal ha mat. Han mangler ikke melk heller for ser han har blitt god og rund i ansiktet de siste dagene... Håper det gir seg snart for det er slitsomt når det holder på. Kanskje jeg skal ta frem pumpa igjen og lage et lager i fryseren...
 
Merka ikke noe til dem med storebror, men han spiste oftere enn det frøkba har gjort. Nå er det tydelig økedøsg, for nå måtte jeg amme igjen, og det var bare to timer siden hun tømte begge.. Virker sultrn hele tiden nå.. Og hun spiste ofte forrige natt også..
 
Back
Topp