Økedøgn

[ellaumbrella]

Forumet er livet
Er det vanlig at han skal ligge å være helt hysterisk fordi han ikke får mer utav puppene?

ORIGINAL: Kakemonsteret

Ja, er vanlig at de blir sinna når det ikke kommer fort nok ut av brystet. Bytt bryst da, som oftes lurer man de litt med det og de roer seg.

Husk på at du må bruke nesesprayen UNDER ammingen også, hjelper ikke å bare bruke den før... Utdrivningen kommer i flere omganger under en ammeøkt.

Han har spist på begge og har brukt nesesprayen 2 ganger, og han er fortsatt kjempesulten[&:]

Når småen her hadde økedøgn lå jeg i 4 timer og bare bytta fra den ene siden til den andre. Frem og tilbake, frem og tilbake... Etter 4 timer sov han i halvannen time og så var det på an igjen...
Jeg brukte aldri nesespray jeg da... Skulle man det?[&:]

ORIGINAL: ellaumbrella

Ja, er vanlig at de blir sinna når det ikke kommer fort nok ut av brystet. Bytt bryst da, som oftes lurer man de litt med det og de roer seg.

Husk på at du må bruke nesesprayen UNDER ammingen også, hjelper ikke å bare bruke den før... Utdrivningen kommer i flere omganger under en ammeøkt.

Han har spist på begge og har brukt nesesprayen 2 ganger, og han er fortsatt kjempesulten[&:]

Bytt tilbake igjen.... Det som gjelder med økedager er og ikke ty til flasken, da vil ikke brystet produsere mer melk! Hvis han virkelig trenger mat så kan du lage hjelpebryst. [:)] http://www.ammehjelpen.no/asp/default.asp?ID=41

Okei.. Får bare prøve å bytte på her da..

Djizus, han e jo snart en mnd, kor fort tida går[:D]

ORIGINAL: Lady m/ Baby

Djizus, han e jo snart en mnd, kor fort tida går[:D]

Ja ikke sant[:D]

Back
Topp