Økedøgn

En tråd i 'Juni 2020' startet av Milloo, 14 Okt 2020.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Milloo Betatt av forumet Junilykke 2020 ♡

Hvordan har dere merket økedøgn? De første ukene hang han på puppen dagen lang . Men nettene har alltid vært greie med 2 måltid ca . No våkner han hver time til annenhver time om natten å da e det puppen som gjelder ! Også når han har spist så kaver han litt med å finne søvn igjen . Så blir ikke mye søvn på meg .... men om dagene så kan det gå 2-3 timer mellom måltidene . Vet ikke om dette kan være økedøgn eller hva :p ?

2. Bambie Flørter med forumet ♡Julekulene 2021♡

Jeg merker ikke så mye til økedagene på dagtid men på kveld/natt derimot. Jeg er vandt til at hun sover minimum 6 timer sammenhengende og får mat 1 til 2 ganger i løpet av natten men når det er økedager våkner hun alt fra hver time til hver andre time. Så alltid deilig når økedagene går over

• Liker Liker x 1
  3. Frkfarris Forelsket i forumet Septemberlykke 2021

Samme her, og sover helst med puppen.

• Liker Liker x 1
  4. Milloo Betatt av forumet Junilykke 2020 ♡

Så da håper jeg det er økedøgn som er på gang no og at det Gjir seg snart :p hehe

• Hjertelig Hjertelig x 1
  5. Milloo Betatt av forumet Junilykke 2020 ♡

Det er slitsomme tider :-/

6. Frkfarris Forelsket i forumet Septemberlykke 2021

Ja, det hadde vært deilig med noen flere timer sammenhengende søvn :facepalm:

7. Veivalsa Forumet er livet Marshmallows2021 Himmelbarn Febbisbebbis'18 Snøfnuggene 2018

Sniker
    Må bare si at de små babyene er genialt programmert - melkeproduksjonen øker nemlig best av den simuleringen av brystet som skjer på natten :D men det er sykt slitsomt da.

8. Bambie Flørter med forumet ♡Julekulene 2021♡

Det gjør det nok, stay strong

Del denne siden