Økedøgn?

Peonen

Elsker forumet
Snøfnuggene 2018
Junilykke 2020 ♡
Baby har hengt i puppen siden tirsdag ettermiddag. Kan legge han i fra meg i meg 45 min før han er sulten igjen. Men han sovner ved puppen.
Er dette økedøgn?
 
Pleier bare å være et døgn. Men, hvor gammel er babyen din? Er et utviklingstrinn ved 3-4 uker :)
 
Han er bare 1,5 uke! Så tror ikke det har kommet dit ennå..
 
Øke døgn kan vare fra 1 dag og opptil en uke. Men jeg hadde min på meg nesten konstant de 3 første ukene, ganske normalt pga øking av produksjonen, holde den i gang og for nærhet, kos og suttebehov.

Godt å høre! Går greit, men av og til får jeg litt dilla! Men får bare slå meg til ro foran tvn med alt lett tilgjengelig!
 
Han liker nok best å være nær mammaen sin :)
 
Muligens en blanding mellom økedøgn og trygghet/kos hos mamma :happy: Har det samme her, men lille her blir 4 uker til mandag :)
 
Her har lille også angst for at jeg legger henne ned. Hun trivdes i babynestet de første ukene men nå er det kun korte intervaller på gulvet som går an. Kan sitte bittelitt i vippestolen men. Så nå når vi skal på middagsbesøk idag tar jeg med bæreselen. Da får hun være nær meg og få med seg hva som skjer. Slitsomt i lengden men er nok første utviklingstrinnet som pågår,samt at de trenger nærhet og spesielt mammaen sin.
 
Back
Topp