Økedøgn

mamatina

Glad i forumet
Oktobermirakler 2013
Når har dere hatt det? Trooor det er et på gang her i dag. Føler jeg ikke har gjort annet enn å amme i hele dag :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har hatt det flere ganger. Følte hele den første uken var som et eneste stort økedøgn :p Neida, så ille var det ikke, men nesten :p

Hadde også økedøgn nå i helgen som var, amming hver time.
 
Jeg syns også første uken var et langt økedøgn :p Ikke hatt noen veldig klare økedøgn etter det, men vi ammer jo nesten kontinuerlig på natten (sliiiiitsomt....), så da trenger man vel ikke økedøgn? :p
 
Jeg syns også første uken var et langt økedøgn :p Ikke hatt noen veldig klare økedøgn etter det, men vi ammer jo nesten kontinuerlig på natten (sliiiiitsomt....), så da trenger man vel ikke økedøgn? :p
Sånn var første uka her også :p Men nå er nettene veldig bra, våkner rundt 0300-0400, så rundt 0700-0800, for så å sove til 1000 igjen :) Men på dagtid derimot :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har hatt ett (enda jeg ikke ammer) og det var for noen få dager siden..han er nå 3 uker.. og vet at de fleste har det i den alderen ;)

☆★hilsen meg★☆
 
Virker som vi har det nå.. han er 3 uker og 2 dager. Ellers har jeg ikke merket noe annet enn i starten når produksjonen skulle i gang :)

Sendt fra mobilen.
 
Back
Topp