Økedøgn??

MaiTjohei

Forumet er livet
MAI 2013
Natt til i dag og i dag har lillemann spist ca hver annen time. Dette er ofte til og med for han.

Kan det være snakk om økedøgn, og hvordan fungerer dette? Jeg har nemlig hele veien hatt veldig mye melk, og jeg må få vekk den verste melkespruten i en klut før han kan spise. Nå når han er litt større klarer han av og til å svelga unna uten å sleppe.. Men etter den hyppige ammingen i natt, har jeg hatt mye spreng i dag. Har til og med lekket gjennom klær. Det har jeg aldri gjort før. I tillegg så sprutet det som en geysir ved en ammeanledning før i dag. Gulpekluten ble helt våt før han i det hele startet å spise.
 
E nok økedøgn ja;-) kan vare noen dager!
 
Samme som Frida. Hun har også spist hver andre time i natt og i dag, så det er nok økedøgn. Pleier å ha en økt på minst 3 timer søvn på både nattetid og dagtid, men ikke i dag nei!
Hvis du føler du har for mye melk kan du prøve tips på anmehjelpen, så får du regulert det etter hans behov. Pumpe helt tomme bryst og amme kun et bryst i 3 el 4 timer, for så å bytte bryst de neste 3-4 timene. Holde på sånn noen dager.
 
Back
Topp