Økedøgn?:P

VenterPå

Forelsket i forumet
Kan vi ha økedøgn når vi er gravide?:p er KONSTANT sulten i dag!litt kjipt når vekta er 15 kg opp:oops:
 
jaja.. trøst deg med at jeg stappet innpå 5 snickers is på rappen i går :) Is, bare MÅ ha det :p
Åja, glemte jeg å si at jeg spiste tress is senere på kvelden med sjokoladetrekk i tillegg... hoho
+11 kg her i gården :eek:
 
Haha,ok,det hjelper litt:p holder meg hard så godt d går,og har både vann og farris i nærheten..
 
Virker som eg har øke døgn kvar gang eg er på seinvakt:p tørr ikkje gå på vekten:p
 
samma her! I dag er jeg så sulten at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg :O
 
Haha, ja. Sulten hele tiden. Før klarte jeg å gå sulten, og til og med trene på tom mage. Nå er det håpløst. Får skikkelig sug i magen, og blir i dårlig form om jeg ikke holder blodsukkeret stabilt..

Oooog har lyst på noe hele tiden. Spiser mye "sunt" da, så blir en god del grønnsaker og frukt gjennom dagen gitt.
Er kvelden jeg sliter med. Da har jeg lyst på is, sjokolade, boller og chips! :D
 
Sliter heller med å få i meg mat jeg. Spiser mye mindre nå enn før jeg ble gravid. På kvelden blir det som regel fruktsalat med vaniljekesam. Jeg sliter mest meg at jeg må ha noe usunt også i løpet av dagen, visst ikke blir jeg drit sur ;)
 
Jeg føler jeg har det.. Spiser normalt, men så kommer det noen dager der jeg er mega sulten :p


Sent from my iPad using Tapatalk HD
 
Er ikke så sulten på dagen, men på kvelden og natten er jeg veldig sulten...ikke bra, begynt å bli litt kvalm igjen på dagen
 
Er ikke så sulten på dagen, men på kvelden og natten er jeg veldig sulten...ikke bra, begynt å bli litt kvalm igjen på dagen
Ånei! Så kjedelig :(
Jeg sliter for tiden med å finne ut hva jeg har lyst på.. Har liksom ikke lyst på noen ting og da er det et ork å spise :S


-- tasting fra mobil --
 
Jeg må gjere vente en time eller to etter jeg har stått opp før jeg får i meg mat. Sliter med å spise brødmat, men spiser mye grønt da. Og en is i løpet av dagen nå som sola skinner, og litt sjokolade og nøtter til kvelden. Kan ikke spise mye om kvelden, for da får jeg halsbrann når jeg legger meg.
 
Nå sitter jeg på kafé og spiser kanelbolle :D skulle egentlig møte søstra Mi, men tror hun har glemt det. Så her sitter jeg alene da :p ikke tar hun telefonen heller!


-- tasting fra mobil --
 
Back
Topp