Økedøgn eller hva??

• Trådstarter Trådstarter MaseMamma09/11
  • Opprettet Opprettet
M

MaseMamma09/11

Guest
Jenta her har hengt i puppen i hele natt(ammet 5-6 ganger istedet for 2-3 som jeg vanligvis gjør) og i hele dag.
Har sikkert amma alt fra hvert 15. minutt til maks hver time. Men hun tar bare puppen i kanskje 5 minutter(noen ganger mer) før hun slutter å suge og bare sutter, og sovner..... Så tar jeg henne vekk og lar henne sove på meg eller i vogga. Men våkner da etter KORT tid og skal ha mat igjen, sover maks 5 min alene og 15-20 min oppå oss. Er veldig urolig.

Kan dette være økedøgn? Ville hun ikke da ha sugd lenger av gangen? Istad sugde hun bare i kanskje 2 minutt.

Puppene føles helt tomme, har ikke noe spreng og føler det ikke er noe der..... Hører også at hun svelger mye mindre!
Håper ikke jeg mister melka??

Hvis hun ikke får puppen så HYLskriker hun.

Tenkte først det er luft i magen eller mageknip, men virker ikke sånn. Ikke presser hun, ikke drar hun bena mot magen eller andre tegn som er når hun har vondt i magen.

SLITEN!

Men jeg må vel bare fortsette? Huff....hvordan skal denne natten gå..

ORIGINAL: Oceania

Høres ut som økedøgn ja :) får håpe det ikke varer for lenge[:-]

Nei, huff....orker virkelig ikke dette så mye mer. Har vondt i hele kroppen etter konstant amming

dakar lita, ho er jo bare 2 uker
tror nok bare hun vil ha opp produksjonen din ja [:)]

Sikkert økedøgn, mi hadde også det(flere døgn faktisk) da hun var rundt 2 uker. det var ganske slitsomt ja [&:] men hold ut,det bedrer seg snart [:)]

HUff...må jo bare holde ut ja. Men har jo en liten jenta til som må få litt tid. Heldigvis er hun med svigers på hytta nå, men imorgen kveld eller fredag tidlig reiser vi opp dit vi også og må jo da ha tid til å styre med storesøster og! Satser ALT på at det går oer snart, men typisk min flaks at det fortsetter ut påska[&:]
Elsker å amme lillesnupp altså, men dette er ufattelig slitsomt!!

Back
Topp