Øke..

Millamillo

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Jeg trenger tips for å øke melkeproduksjon. Amme-te og vørterøl vet jeg om, og hun spiser mye iløpet av en dag..mange måltider.
 
Pumpe seg og la lille anme så mye hun vil? :)
 
Anme=amme :)
 
Synes hun ligger på puppa hele tiden jeg.. Ammer ca annenhver time..
Er du sikker på at du har for lite da? Her kan det kjennes tomt ut, likevel kommer det melk ut når jeg klemmer... Baby får alltid ut mer enn oss. Annenhver time er egentlig ikke dritofte i starten. Her henger hun stort sett mer på enn det. Kan være stort sugebehov også, ikke nødvendigvis sult.
 
Jeg kjenner ikke at jeg er sprengt, annet enn om natten, la merke til det i natt siden jeg var litt bekymra for det i går.. Kjenner det også litt nå, så da er det hvertfall melk her :) men har veldig lyst til å amme lengst mulig, så derfor er det kjekt med tips til å beholde/øke melk.
 
Amme om natten øker :)
 
Ammer en gang om natten, mellom 12 og 6. Ellers er det i 12-tiden, halv 3, og rundt halv 7.
 
Ammer en gang om natten, mellom 12 og 6. Ellers er det i 12-tiden, halv 3, og rundt halv 7.

Det høres ikke så veldig mye ut, egentlig. Kan nok sikkert med fordel øke på litt, hvis du vil ha mer melk. Jeg ammer hele tiden jeg, har ca 1-2 timer pause på dagtid, og ammer enda hyppigere på natten. Men jeg har fått beskjed om at jeg trygt kan amme mindre:)
 
Back
Topp