Øke melkeproduksjon

sladkoeghka

Glad i forumet
Novemberskattene 2014 <3
jeg synes at jeg har for lite melk i det siste. Skal veie ham i morgen for å sjekke dette. Han er mye urolig om dagene og sover lite i går og i dag.
Bruker dere noe te for å øke melkeproduksjonen?

Ammer ham ofte både på dagen og på natta
 
Prøv Helios ammete med brennesle. Drikk noen kopper om dagen. Fåes hos noen apotek og helsekost. Veldig individuelt hvordan man reagerer, jeg fikk overproduksjon og måtte slutte. Ufarlig forsøk iallfall og selvfølgelig, amme ofte
 
jeg synes at jeg har for lite melk i det siste. Skal veie ham i morgen for å sjekke dette. Han er mye urolig om dagene og sover lite i går og i dag.
Bruker dere noe te for å øke melkeproduksjonen?

Ammer ham ofte både på dagen og på natta

Hvor ofte ammer du??
 
Jeg drikker Helios sin ammete og spiser havregrøt til frokost hver dag. Drikker mye vann og.

Pass på at du får i deg nok vann og mat :)
 
Her er lillegutt også vært mye urolig. Tidligere tok han flaske, og fikk litt nan ...nå er det kun pupp som gjelder...jeg hadde veldig lite melk i starten, men nå virker det som om det er nok...bare jeg ammer ofte!! Slitsomt å amme ca en gang i timen... Heeeldigvis sover han litt om nettene nå, så ikke like hyppig på natta...
 
Her er lillegutt også vært mye urolig. Tidligere tok han flaske, og fikk litt nan ...nå er det kun pupp som gjelder...jeg hadde veldig lite melk i starten, men nå virker det som om det er nok...bare jeg ammer ofte!! Slitsomt å amme ca en gang i timen... Heeeldigvis sover han litt om nettene nå, så ikke like hyppig på natta...

Altså, formulerte meg litt feil i starten. :) Han var roligere før, når han fikk flaske.... Det er kun de siste to ukene vi har klart oss uten, men nå er han mye urolig...
 
Kom til å tenke på utviklingssprang, kan det være det også?? Kommer ett rundt 12 uker.....
 
Jeg drikker Helios sin ammete og spiser havregrøt til frokost hver dag. Drikker mye vann og.

Pass på at du får i deg nok vann og mat :)

Jeg drikker 3 liter rent vann plus te :) Med maten litt verre :) spiser kanskje litt mindre enn burde
 
Prøv Helios ammete med brennesle. Drikk noen kopper om dagen. Fåes hos noen apotek og helsekost. Veldig individuelt hvordan man reagerer, jeg fikk overproduksjon og måtte slutte. Ufarlig forsøk iallfall og selvfølgelig, amme ofte

Takk. Skal prøve :)
 
jeg synes at jeg har for lite melk i det siste. Skal veie ham i morgen for å sjekke dette. Han er mye urolig om dagene og sover lite i går og i dag.
Bruker dere noe te for å øke melkeproduksjonen?

Ammer ham ofte både på dagen og på natta

Hvordan gikk det med veiingen?
 
Nå er jeg tilbake her :)
Har det litt travelt i det siste

Vi var på veiingen hver uke i 3 uker på rad. Han lagd på seg 120 gr hver uke. Helsesøster sa at dette lite, men siden han er aktiv gutt og utvikler seg normalt, så han får nok mat i seg. Skal ikke gi tillegg
 
Back
Topp