MrsValentine
Forelsket i forumet
Har slitt med at lillegutt på 8 uker ikke har vært fornøyd med mengden melk på kvelden, han bare sparket, fektet, rev i puppen og skrek. Han har døgnet rundt siden fødsel spist hver 2 time, også om natten. Har også pumpet på natt for å utnytte den gode melkemengden jeg har på natten. Nå har jeg den siste uken gått inn for å få øke melkemengden.
Har drukket fennikkelte, ammete, havresuppe og vørterøl. Samt godt med væske og nok mat, og resultatet et at jeg har fått MINDRE på dagtid! Hva gjør jeg galt her...? begynte nå i går å gi tillegg på en flaske før leggetid, slik han blir mett og sover mer enn 2 timer. Ga han pupp først, så tillegg, så slukte han 80ml ekstra der...
Noen som har gode råd? Vil virkelig fullamme...
Har drukket fennikkelte, ammete, havresuppe og vørterøl. Samt godt med væske og nok mat, og resultatet et at jeg har fått MINDRE på dagtid! Hva gjør jeg galt her...? begynte nå i går å gi tillegg på en flaske før leggetid, slik han blir mett og sover mer enn 2 timer. Ga han pupp først, så tillegg, så slukte han 80ml ekstra der...
Noen som har gode råd? Vil virkelig fullamme...