Øh... evigheter siden lille hadde avføring

Håper alt er greit selv om det har gått veldig lang tid nå.
 
Like greit å gjøre det, ja :) (minsten her strevde med forstoppelse og det var heeelt forferdelig:()
Jepp :) Skal teste ut Dulphalac på mini nå. Krysser fingrene. Fikk beskjed om å ta kontakt igjen på fredag om ingenting har skjedd til da :shy:
 
Ja det var lenge. Vært hos legen? :)
Jepp, var i dag. Kunne ikke finne noe galt. Men fikk beskjed om å teste Dulphalac på mini nå. Om ikke noe er endret til fredag, så skulle jeg komme tilbake. Så nå krysser jeg fingrene for at dette virker :) Måtte bare gi det 2-3 dager før eventuell virkning kan oppstå :oops:
 
Håper alt er greit selv om det har gått veldig lang tid nå.
Legen kunne i alle fall ikke sette fingeren på noe konkret. Men nå er terskelen enda lavere for å ta kontakt igjen om Dulphalac kuren ikke virker innen fredag :)
 
Jepp :) Skal teste ut Dulphalac på mini nå. Krysser fingrene. Fikk beskjed om å ta kontakt igjen på fredag om ingenting har skjedd til da :shy:
Min får også det, og det har gjort underverker :) han hadde veldig vondt da, selv om han bæsjet hver dag :sorry: men laktulose/duphalac har reddet oss :Heartred
 
Krysser fingre for at Duphalac hjelper!
 
Min får også det, og det har gjort underverker :) han hadde veldig vondt da, selv om han bæsjet hver dag :sorry: men laktulose/duphalac har reddet oss :Heartred
Håper på samme suksess her. Forhåpentligvis uten magesmerter da, men får trøste så godt jeg kan om det skjer :)
 
Håper på samme suksess her. Forhåpentligvis uten magesmerter da, men får trøste så godt jeg kan om det skjer :)
Han fikk ikke vondt i magen av laktulose (fikk litt mer luft, noe som er typisk), men han hylte av smerter nesten hver kveld fra 3-8mnd da vi endelig fikk henvisning og utredning på sykehuset. Pga forstoppelsen :)
 
Han fikk ikke vondt i magen av laktulose (fikk litt mer luft, noe som er typisk), men han hylte av smerter nesten hver kveld fra 3-8mnd da vi endelig fikk henvisning og utredning på sykehuset. Pga forstoppelsen :)
Stakkars lillingen deres. Ille når de skal ha vondt så lenge før man får riktig hjelp.
Håper alt er bra for din skatt nå :)
 
2 doser Dulphalac og nå smalt det skikkelig i bleia. Jippi nå kan vi puste ut. I alle fall for denne gang :) Takk for råd og støtte dere :) :)
 
2 doser Dulphalac og nå smalt det skikkelig i bleia. Jippi nå kan vi puste ut. I alle fall for denne gang :) Takk for råd og støtte dere :) :)

Så bra det fungerte :) (gjorde ikke det her)
 
Så bra det fungerte :) (gjorde ikke det her)
Ja, er veldig glad for at det virket. Hadde en plan med legen her om å teste andre ting etterhvert om det ikke skulle gå. Så nå er jeg bare lettet over at det løsner :)
 
Back
Topp