ØH, er det mulig (regning fra sykehuset)

Marihøna!!!

Gift med forumet
Har vært på 2 UL på sykehuset p.g.a mistet en tvilling, så skulle jeg følges opp. Var først på en innvendig, kosta ikke 1 krone. Så var jeg på ny nå på torsdag, utvendig UL, å fekk idag regning på 25 kroner!? For material-gebyr. Herregud er det mulig? Ikke at jeg ikke har råd til det, men ble litt oppgitt. Kosta di vel over 25 kroner å sende ut den regninga
 
haha. vet de tar betalt for feks bilder noen plasser :p men ja sært. bare å forte seg å betale så den ikke går til purring:p
 
De aller fleste plasser tar de betalt for bildene, så det kan jo være det. dumt at de ikke oppøyser om det ved ultralyden da..
 
Jeg fekk ingen bilder... Ho som tok UL var superstressa, da ho jeg egentlig skulle til ei ann ei. Så telefonen ringte i ett, for ho hadde vakt på føden. Så plutselig måtte ho løpe for å sette ett drypp. Var ferdige med UL-undersøkelsen, men fekk aldri spurt om ting jeg lurte på!
 
På innkallingen min til UL står det klart  at de tar betalt 25 kr for materialgebyr! :) Er visst normalt det. Ikke på alle Ul men de fleste. 
 
På min innkalling står det også at man må betale 25 kr...
 
Litt bortkastet å sende faktura da...tjener vel ikke så mye på det....
 
Ok, da er det sikkert normalt :) Kunne jo heller betalt di 25 kr når jeg var på UL, så hadde di sluppet å sende regning :p
 
Her koster det ingenting for bilder. :)
 


Mess skrev:
På min innkalling står det også at man må betale 25 kr...


min også i mitt forrige svangerskap :)
 
Back
Topp