Øh eeh spørsmål!

fluffe

Betatt av forumet
Januarskatter 2015
Idag våknet jeg til en litt stor våt flekk i senga. Skjønte mindre,trodde jeg hadde sikla men pleier aldri å ligge med hodet så langt ned og ikke minst uten puta..jeg sovna igjen og når jeg våknet så hadde den tørka og stivnet på en måte.. sorry ekkelt men.. er akkurat i puppehøyde da, kan dette komme fra puppene? blir det sånn stivt?
 
Høres ut som at du lekker litt melk. Det skjer akkurat det samme med meg. jeg går med innlegg på dagen, men bruker ikke det på kvelden. Var jordmor som anbefalte meg å ikke bruke det på kvelden.
 
Høres ut som at du lekker litt melk. Det skjer akkurat det samme med meg. jeg går med innlegg på dagen, men bruker ikke det på kvelden. Var jordmor som anbefalte meg å ikke bruke det på kvelden.
Var første gangen i natt.. lurte litt når jeg våknet :p men om det skal fortsette så bør jeg vel kjøpe ett sånn tisselaken eller noe å ha i senga. Vil helst ikke ha det ned i madrassen.. noen som vet hvor jeg kan kjøpe sånne laken?
 
IKEA selger firkantede tisselaken. Som passer til sprinkelseng, men som også egner seg til andre madrasser da det ikke er formsydd. Ellers så finnes det engangstisselaken på enkelte dagligvarebutikker, de heter Dry Nite og er ved bleiene. Tror det er Ca 5 stk i en sånn pakke.
 
Var første gangen i natt.. lurte litt når jeg våknet :p men om det skal fortsette så bør jeg vel kjøpe ett sånn tisselaken eller noe å ha i senga. Vil helst ikke ha det ned i madrassen.. noen som vet hvor jeg kan kjøpe sånne laken?

Kid selger tisselakner :)
 
Glad jeg er 33 og har bare så vidt sett puppene lekke råmelk i form av at det var hvitt på nipplene :p
Mange som lekker råmelk pga hormoner, men "melk" kommer ikke før etter baby er født :)
Med mindre du har baby fra før :p
 
Her lekker eg hver natt. Tror sambo var litt frustrert her om dagen da han hadde skifta på senga og allerede dagen etter var det kommet en stor ny flekk... Hehe. No har eg lagt et håndkle under lakenet...
 
Back
Topp