Ødemer

memi

Forelsket i forumet
Heisann :)
Er det flere som har begynt og få ødemer i kroppen?
Her kom det med det fine været sist uke :shifty:
Ser og kjenner det i hender og føtter.
Kjenner jeg gruer meg litt til sommeren og håper det ikke blir for varmt.
Nr 2 fikk jeg i juni og da hadde jeg ikke ankler lenger, beina var som to store trestubber :sick009 redd det skal bli verre nå når jeg skal gå hele sommeren.

Ja. Husker ikke helt når det begynte. Men begynte å tenke over at hverdagstightsene var blitt så sykt trange å få over leggene.
Så det tydelig i påsken av det var blitt ødem. Mamma sin hund på 4,5 kg sto med en pote på ene leggen min under trening med godbit (jeg satt på gulvet). Altså ikke hele kroppsvekta hennes en gang. Hun sto kanskje max 10 sekunder der, men det var jo merke ned i leggen min etter henne i minst 10 minutter etterpå....
Merker det tidvis i ene hånda hvertfall, emn der kommer og går det. Merka det da jeg gikk tur med lillebror sin hund på 1 time. Klarte ikke holde båndet med den hånda.

Håper det ikke blir verre enn det er... Det holder som det er nå altså!

Ja det kom med finværet forrige uke her også. Merket det når jeg hadde en pc på fanget og merkene ble igjen veldig lenge etterpå.
Gleder meg..........

Er det vanlig å få mer ødem når det er varmt i været? Jeg har hovnet opp rundt knonklene på fingrene, ikke mye men nok til at jeg legger merke til det selv. Får på meg ringene mine da. Da jeg fløy fly i helgen var fingrene helt pølser, fikk ikke av meg ringene, men det gikk tilbake med en gang vi landet heldigvis.

Er det vanlig å få mer ødem når det er varmt i været? Jeg har hovnet opp rundt knonklene på fingrene, ikke mye men nok til at jeg legger merke til det selv. Får på meg ringene mine da. Da jeg fløy fly i helgen var fingrene helt pølser, fikk ikke av meg ringene, men det gikk tilbake med en gang vi landet heldigvis.
Ja det kan komme av varme men ikke minst fly! Mange som må bruke støttestrømper og sitte å knipe med hendene for å få nok sirkulasjon.

Back
Topp