Ødemer

LilleGull1517

Forumet er livet
Junibarna 2015
Sommerfuglene 2017
I går kveld da vi skulle hjem fra familiemiddag var skoene merkbart strammere. Så da begynner de siste herlige ukene med ødemer [emoji4] ser merker etter sokkene også. Er ikke så ille enda. Får vel finne frem støttestrømpene fra sist. Noen flere som har fått vann i kroppen?
 
Jeg tar av gifteringen på kveldene nå, gjort den siste uken. Så her er vannet kommet
 
Ja, hatt det noen uker nå. Spent på om det utvikler seg til å bli mye verre. Og så lurer jeg på hvor mye støttestrømper hjelper?
 
Har merka det her og. Fine sokkemerker og hovne bein, her har en ring havna på smykket rundt halsen, og det er ikkje lenge før ring nr 2 havna der [emoji20]
 
Hadde litt tidligere i svangerskapet, har gitt seg nå.. Men kommer nok tilbake snart.. [emoji21]
 
Ringen har vært litt stram, men måtte av for en uke siden. Støttestrømper hjelper for blodsirkulasjonen. Når vannet gjør føttene skikkelig hovne og vonde så man mister følelsen i dem. Er ikke alle som har det så ille da [emoji4]
 
Jeg har kikket ned på beina mine og lurt på hvem sine bein jeg har fått i ukesvis :p har i utgangspunktet skikkelig spinkle bein når det gjelder legger og ned. Nå er det som tømmerstokker, og det er trangere i skoene osv.
Har også tider der jeg ikke kan se knoklene på hånden :p
Så nok vann her.. 7 uker igjen.. sukk..
 
Nei, ikke enda.. men det kommer vel:p I hvilken uke ca begynte dere å få det?
 
Ja, hatt det noen uker. Har i hendene,lårene,leggene,føttene og ansiktet. Men er bare 1+ heldigvis :)
 
Ingenting her enn så lenge. Husker at jeg ikke kunne bruke joggesko den siste tiden med lillemor. Bør skaffe meg noen sko til å ha i bakhånd tenker jeg.
 
Back
Topp