Ødemer?

onemore16

Betatt av forumet
Augustmødrene 2014
Septembermødre <3
Noen som har fått dette allerede?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Nope, men har endel vann i fingrene til tider...hva me deg?
 
Legen klassifiserte vel mine hovne bein som 1 på ødemer. Altså det minste. Så ikke særlig mye, men får hovne legger og føtter dersom jeg går mye og holder beina ned mye. Har begynt med støttestrømper som jeg bruker nesten hver dag. Kjenner ei som fikk blodpropp pga ødemer i graviditeten så vil ikke risikere noe.
 
Kjente imorgest at det "dunket" litt i den ene foten, så regner med at det er litt ødemer. Gikk mye i høye heler igår, spiste ganske salt mat og satt jo med føttene på gulvet hele tiden da jeg satt.. Idag er jeg super sliten. Vondt i ryggen. Skikkelig hormonell, vil bare at alle i huset skal la meg være ifred. :( meeeen, det er jo umulig å få være alene når man trenger det...


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ja, i lårene og litt rett under kneet. Men det under kneet er nok pga knesykdommen min som påvirkes.
 
Jeg syns liksom det var litt tidlig...eller er det kanskje ikke det? Er 25+0 idag..


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg synes jeg har litt antydning i leggene (faktisk like mye som på slutten av forrige svangerskap, da hadde jeg jo ikke ødemer)... Hm...... :confused:
 
Jeg har ødem 1-2 i legg/ankel, og er som sist mer hoven i venstre enn høyre :p Takler ikke støttestrømper når det er +20 grader ute, så da har jeg fått beskjed om å passe på og ha beina høyt :)
Jeg hadde faktisk aldri over 1 i forrige svangerskap, men da fikk jeg i mai så slapp den verste varmen ;)
 
Merker det åp varme dager! Da er beina hovne på kvelden, men heldigvis ikke så mye.
 
Back
Topp