Ødem!

molly.

Glad i forumet
Har hatt ødem hele svangerskapet, men idag er det helt jævlig jo [&:] Er vanskelig å bevege fingre og tær, og det føles bare ekkelt. Trynet mitt ser helt oppblåst ut og[:'(] Synes det er litt rart det kom sånn over natten.. Flere som har opplevd dette??

ORIGINAL: Karla

ville tatt meg en tur til føden/jordmor/lege å fått det sjekket, greit å få målt blodtrykket... kan jo være et tegn på svangerskapsforgiftning.

Ah.. Var hos jordmor på tirsdag da, da var blodtrykk og urin helt fint. Kan sv.f. komme så fort da??

Ikke lenge til veslegutten kommer da kanskje? [;)]

Jeg fikk så kladt fødeansikt ett par dager før Maja kom [:)]

ORIGINAL: ~Ritamor~

Ikke lenge til veslegutten kommer da kanskje? [;)]

Jeg fikk så kladt fødeansikt ett par dager før Maja kom [:)]

Er jo lov å håpe! [:D] 

ORIGINAL: tiriltutta

ville tatt meg en tur til føden/jordmor/lege å fått det sjekket, greit å få målt blodtrykket... kan jo være et tegn på svangerskapsforgiftning.

Ah.. Var hos jordmor på tirsdag da, da var blodtrykk og urin helt fint. Kan sv.f. komme så fort da??

nei det vet jeg egentlig ikke... men kanskje du går i fødsel snart, jeg fikk iallefall meget mye ødem rett før jeg fødte min... skikkelig "fødeansikt" rett og slett... har du vært på overtidskontroll?

Hm.. Skal på sykehuset i morgen for vurdering av igangsetting, regner med jeg blir satt igang til lørdag da.. Men hadde jo vært kjekt om han kom av seg selv nå!

ORIGINAL: Kakemonsteret

Kanskje det er fødeansiktet som er kommet fram iløpet av natten? [;)]

Kanskje det! [:D] Men da må han kjappe seg, før jeg blir satt igang. Hehe

gynokologen jeg var med idag sier at han alltid sjekker om der er hvelse, UNDER den knokkelen vi har på foten (om du forstår).. og er de det så vil han ha de mer under oppsyn...
Jeg hadde SF med datteren min og vet hvor jævlig det er med sånn hevelse, så ta kontakt med JM eller noe om du er bekjymret[:)]

ORIGINAL: Zera

gynokologen jeg var med idag sier at han alltid sjekker om der er hvelse, UNDER den knokkelen vi har på foten (om du forstår).. og er de det så vil han ha de mer under oppsyn...
Jeg hadde SF med datteren min og vet hvor jævlig det er med sånn hevelse, så ta kontakt med JM eller noe om du er bekjymret[:)]

Hm.. den på ankelen?  Skal til gynekolog i mårra, så kan jo høre da [:)]

nei det vet jeg egentlig ikke... men kanskje du går i fødsel snart, jeg fikk iallefall meget mye ødem rett før jeg fødte min... skikkelig "fødeansikt" rett og slett... har du vært på overtidskontroll?

Hm.. Skal på sykehuset i morgen for vurdering av igangsetting, regner med jeg blir satt igang til lørdag da.. Men hadde jo vært kjekt om han kom av seg selv nå!

jepp, klart best om det starter av seg selv! gjerne nå med en gang[:D][:)]

Ja takk!! [:D]

jeg hadde sjekka meg med en gang jeg.. hadde sf sist og vannet kom fort.

jepp, klart best om det starter av seg selv! gjerne nå med en gang[:D][:)]

Ja takk!! [:D]

var det ikke du som skulle dra å føde??[&:][:D][8D]

Hææ? [8D] 

ORIGINAL: TheusOgLilleFrø

ORIGINAL: *hemlis_i_magen*

jeg hadde sjekka meg med en gang jeg.. hadde sf sist og vannet kom fort.

jeg har lest om tilfeller hvor SF har kommet fort jeg også.

hvordan går det med deg?

Usj.. Faktisk så er jeg litt urolig nå, for jeg har så forbanna vondt i hodet [&:] Har hatt det i et par dager, sånn at jeg har vært avhengig av paracet og jeg har ikke brukt paracet i det hele tatt i svangerskapet. La ikke helt to og to sammen før nå.... Håper virkelig ikke at jeg har fått sf altså.. [&o] Skal til sykehuset i morgen da heldigvis..

Back
Topp