Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Karla
ORIGINAL: tiriltutta
ville tatt meg en tur til føden/jordmor/lege å fått det sjekket, greit å få målt blodtrykket... kan jo være et tegn på svangerskapsforgiftning.
Ah.. Var hos jordmor på tirsdag da, da var blodtrykk og urin helt fint. Kan sv.f. komme så fort da??
nei det vet jeg egentlig ikke... men kanskje du går i fødsel snart, jeg fikk iallefall meget mye ødem rett før jeg fødte min... skikkelig "fødeansikt" rett og slett... har du vært på overtidskontroll?
ORIGINAL: Zera
gynokologen jeg var med idag sier at han alltid sjekker om der er hvelse, UNDER den knokkelen vi har på foten (om du forstår).. og er de det så vil han ha de mer under oppsyn...
Jeg hadde SF med datteren min og vet hvor jævlig det er med sånn hevelse, så ta kontakt med JM eller noe om du er bekjymret[:)]
ville tatt meg en tur til føden/jordmor/lege å fått det sjekket, greit å få målt blodtrykket... kan jo være et tegn på svangerskapsforgiftning.
Ah.. Var hos jordmor på tirsdag da, da var blodtrykk og urin helt fint. Kan sv.f. komme så fort da??
nei det vet jeg egentlig ikke... men kanskje du går i fødsel snart, jeg fikk iallefall meget mye ødem rett før jeg fødte min... skikkelig "fødeansikt" rett og slett... har du vært på overtidskontroll?
Hm.. Skal på sykehuset i morgen for vurdering av igangsetting, regner med jeg blir satt igang til lørdag da.. Men hadde jo vært kjekt om han kom av seg selv nå!
jepp, klart best om det starter av seg selv! gjerne nå med en gang[:D][:)]
Hm.. Skal på sykehuset i morgen for vurdering av igangsetting, regner med jeg blir satt igang til lørdag da.. Men hadde jo vært kjekt om han kom av seg selv nå!
jepp, klart best om det starter av seg selv! gjerne nå med en gang[:D][:)]
Ja takk!! [:D]
var det ikke du som skulle dra å føde??[&:][:D][8D]
ORIGINAL: TheusOgLilleFrø
ORIGINAL: *hemlis_i_magen*
jeg hadde sjekka meg med en gang jeg.. hadde sf sist og vannet kom fort.
jeg har lest om tilfeller hvor SF har kommet fort jeg også.
hvordan går det med deg?