fruktbar Elsker forumet 25 Apr 2011 #401 Oppfylt, du får herved ett møte med RM (rumpa mi) Jeg ønsker meg ett fuglenek..
lille assa 75 Forumet er livet 25 Apr 2011 #402 oppfylt: du får et fuglenek og finner ut at det er din nærmeste slektning... jeg ønsker meg en brannbil
oppfylt: du får et fuglenek og finner ut at det er din nærmeste slektning... jeg ønsker meg en brannbil
*Snuppo+1+1* Forumet er livet VIP 25 Apr 2011 #403 Du har fått en brannbil,men den er uten motor. jeg ønsker at alt i verden er gratis
*Snuppo+1+1* Forumet er livet VIP 25 Apr 2011 #405 Mrs Lutz skrev: vanskelig ønske:D ?? f.eks: ditt ønske er oppfylt,alt er gratis. men du er blitt fanget i en boble og får ikke brukt det..... Jeg ønsker meg baby i magen
Mrs Lutz skrev: vanskelig ønske:D ?? f.eks: ditt ønske er oppfylt,alt er gratis. men du er blitt fanget i en boble og får ikke brukt det..... Jeg ønsker meg baby i magen
fruktbar Elsker forumet 25 Apr 2011 #407 Oppfylt, men A er dårligste karakter. Ønsker meg en romantisk middag.
fruktbar Elsker forumet 25 Apr 2011 #408 Oppfylt, men A er dårligste karakter. Ønsker meg en romantisk middag.