Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det kan være at den som tok prøven har glemt å merke de med prøveid (da kan de ikke analyseres).Legen ringte Idag og sa sykehuset hadde bedd om nye prøver da mine var ødelagte. Fler som opplevd det? Redd det skal være funn som de ikke vil si, men vil ta ny for å bekrefte.
Jeg fikk også telefon, men da sa de at de trodde det var noe galt med den ene prøven og lurte på om jeg kunne komme fortest mulig å ta ny, helst samme dag. Jeg var dum nok til å spørre hvilken prøve det var snakk om. Tok ny samme dag, men det viser seg at det var for tidlig. Skal derfor ta ny til uka (4 uker etter første).
Poenget er at de ikke pakker det Jeg skulle ønske de hadde pakket det inn, men så tror de jo heller ikke at jeg feiler noe. Eventuelt spør dem rett ut
Takk for svar!
Men det jeg stusset på var at det er furst laboratorium i oslo som analyserer testene. De kom når jeg var der. Hun som ringte sa det var Ahus som ringte og etterlyste nye? Sendes ikke svarene til fastlegen?
Hvilken prøve var det? Masse lykke til med prøveresultat [emoji173]️
Det har jeg ikke så lyst til å svare på
Tusen takk, fikk beskjed om at det 99% sikkert ikke er noe - så slapper av nå
Forrige gang fikk jeg svar fra fastlegen min som hadde fått svarene med furst. Vet ikke hvorfor jeg stresser slik med det, er utenom risikogruppen på alle sykdomsprøvene som ble tatt, og tok alle prøvene ved forrige graviditet der alt var neg.
Synst bare det hørtes rart ut at Ahus hadde ringt og ikke furst.
Akkurat det er litt vanskelig å svare på. Prøvesvar skal sendes rekvirenten, det vil jo si fastlegen dersom det er fastlegen din som bestilte prøvene. Kan det være slik at prøvene er bestilt for Ahus? At slike faste prøvepakker som skal tas på gravide, bestilles med fødeavdelingen som rekvirent istedenfor fastlege - siden det blir de som følger de opp? Eller kanskje noen prøver sendes til Fürst, mens noen andre prøver må sendes til analyse ved Ahus? Det er kanskje ikke alle prøvene Fürst KAN analysere? Jeg vet ikke, altså, dette blir bare teorier fra min side, men jeg tror nok ikke det har noen praktisk betydning for prøveresultatene dine
Jeg fant det faktisk ut tidligere Idag [emoji4] da er det de prøvene de mangler! Puh!! Er det mulig å bekymre seg så irrasjonelt eller ?[emoji85]