Ødelagt vogn på ferie

TK25

Glad i forumet
August 2018
Hjelp! Vogna vår har blitt ødelagt i kveld... Ergobaby metro. Trillet den bortover, og plutselig gikk håndtaket fremover, når det vanligvis er låst bakover. Kan bøyes i flere grader nå. Kan ikke trille vogna og kan heller ikke legge den sammen... Er på en øy i Mexico, og reiser rundt. Litt krise uten vogn i overkant av 2 uker til :dead:

Hva gjør man? Kan reiseforsikringa hjelpe?

Jeg har skrevet til mimmis som jeg kjøpte vogna, men kundeservice åpner såklart ikke før mandag kl 08. Vi reiser videre mandag, og vil si det er problematisk å skulle drasse på en ubrukelig vogn sammen med alt det andre stæsjet :angry3
 
Jeg ville ha filmet skaden nøye og sendt til mimmis.no. Da ser de kjapt hvor gale det er. Kanskje du er heldig og får pengene igjen?
Jeg fikk en ødelagt hylle derfra og fikk pengene kjapt tilbake, og slapp å sende hylla i retur. Bare filmet og tok bilder for å vise.

Det beste er jo hvis dere bare kan dumpe den og kjøpe ny. Ville også ringt forsikringsselskape5 og spurt.
 
Fikk dere fikset den?
 
Fikk dere fikset den?

Nope. Etter at mimmis mailet litt frem og tilbake med mimmis, fikk jeg la vogna stå (sendte bilder og film av feilen) og får ny vogn.

Veldig kjipt å måtte bruke tid og penger på ny vogn i mexico men ordnet seg jo da.
 
Back
Topp